۱۴۰۲ پنج شنبه ۱۵ تير چاپ

رسالت اصلی پتروشیمی ایلام تولید است/اجازه تبلیغات انتخاباتی در پتروشیمی را نمی‌دهم

رسالت اصلی پتروشیمی ایلام تولید است/اجازه تبلیغات انتخاباتی در پتروشیمی را نمی‌دهم

اقتصاد میهن: مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام با بیان اینکه رسالت اصلی پتروشیمی تولید است و اجازه تبلیغات انتخاباتی را در این مجتمع نمی‌دهم گفت: سیاسی نیستم اما پا به پای آرمان‌ها و سیاست‌های نظام حرکت می‌کنم.

به گزارش اقتصاد میهن از روابط عمومی پتروشیمی ایلام، سیدغلامحسن گرشاسبی در دیدار با فرمانده سپاه شهرستان چوار افزود:مردم کمترین فاصله را با تفکر بسیجی دارند و نگاه و تفکر بسیجی باید ابتدا در بین مسئولین نهادینه شود.گرشاسبی ادامه داد: بسیج یک حقیقت است و در بیان خدمات نظام و بسیج در استان به ویژه حوزه پتروشیمی ، نفت و گاز باید اطلاع‌رسانی درست انجام شود.وی ادامه داد: بسیج همواره همگام و همراه با اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب گام برداشته است.گرشاسبی به راه‌اندازی الفین پتروشیمی ایلام بدون حضور کارشناسان و سازندگان خارجی اشاره کرد و افزود:هیچ صنعتی در ایران به واسطه تحریم‌ها شرایط پتروشیمی ایلام را نداشته است و نگاه خداوند بر این مجتمع حاکم بوده است.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها