۱۴۰۱ سه شنبه ۲۷ دي چاپ
با حکم وزیر آموزش و پرورش:

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش منصوب شد

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش منصوب شد

اقتصاد میهن: یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، طی احکامی رئیس و اعضا شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد چابهار را منصوب کرد. بر این اساس «امیر مقدم»، مدیرعامل منطقه آزاد چابهار به سمت رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد چابهار منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار، محمد نوری وزیر آموزش و پرورش در راستای اجرای بند (۱۳) از هدف‌های عملیاتی و راهکارهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با موضوع افزایش نقش شوراهای آموزش و پرورش استان، شهرستان، منطقه و به استناد قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش مصوب مجلس شورای اسلامی و رای شورای عالی آموزش و پرورش رئیس و اعضای شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد تجاری چابهار منصوب کرد.در این حکم خاطرنشان شده است: با عنایت به نقش حساس شوراهای آموزش و پرورش در تصمیم گیری‌های راهبردی و تسهیل فعالیت‌های اجرایی، بی‌تردید حضور فعال و ارزشمند جناب عالی در جلسات شورا و همکاری صمیمانه با سایر اعضا، موجبات تحقق اهداف سند بنیادین آموزش و پرورش را فراهم خواهد آورد.

مهمترین هدف از تشکیل شوراها در آموزش و پرورش جلب و تقویت مشاركت‌های مردمی و تامین منابع مالی جدید و رفع تنگناهای موجود در نظام مدیریت متمركز است.این امر مبتنی بر بند هشتم از اصل سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است كه تحقق مشاركت‌های عمومی را در همه مسائل كشور و از جمله مسائل فرهنگی و آموزشی مورد تاكید قرار می‌دهد و می‌خواهد كه برای تحقق آن، راه حل های اجرایی اندیشیده شود.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها