۱۴۰۱ سه شنبه ۱ آذر چاپ

تبیین نقش چادر ملو در اقتصاد ایران

تبیین نقش چادر ملو در اقتصاد ایران

اقتصاد میهن: درراستای تبیین نقش و اهمیت صنعت در توسعه و پیشرفت کشور، جمعی از اصحاب هنر و نویسندگان از مجتمع صنعتی چادرملو در شهرستان اردکان بازدید کردند.

در این بازدید که از کارخانجات گندله‌سازی، احیا و فولادسازی چادرملو انجام شد، مدعوین با فرایند تولید از مرحلۀ سنگ‌آهن تا شمش‌های فولادی آشنا شدند. همچنین نیروگاه‌های سیکل ترکیبی و خورشیدی چادرملو مورد بازدید قرار گرفت. بازدیدکنندگان نیز نتایج این تلاش را کمتر از جهادگران دوران دفاع مقدس ندانستند و آنرا مایه افتخار و سربلندی ایران اسلامی برشمردند. گفتنی است شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با تولید سالانه بیش از ۱۸ میلیون تن محصولات زنجیره فولاد سهم قابل توجهی در تامین این محصول استراتژیک در کشور و اشتغال و ارز آوری ایفا می کند.بر اساس این گزارش،  با برنامه‌ریزی وزارت صمت، بازدید دوره‌ای اقشار مختلف از واحد‌های بزرگ معدنی و صنعتی سراسر کشور به‌منظور تحقق شعار جهادتبیین در حال انجام است.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها