۱۴۰۱ شنبه ۳۱ ارديبهشت چاپ
دکتر شایان مطرح کرد

پرداخت ۲٫۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده

پرداخت ۲٫۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده

اقتصاد میهن: مدیرعامل بانک مسکن از پرداخت ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده از ابتدای سال ۹۸ تاکنون خبر داد.

دکتر محمود شایان در خصوص میزان تخصیص اعتبار و تسهیلات به بافت فرسوده که از سال ۹۸ به بعد به متقاضیان پرداخت شده است، گفت: تسهیلات نوسازی بافت فرسوده از ابتدای سال ۱۳۹۸ به ۵ هزار و ۷۵۷ پروژه با هدف نوسازی تعداد ۲۸ هزار و ۴۰۳ واحد مسکونی در محلات هدف بازآفرینی شهری، پرداخت شده است.شایان مبلغ قرارداد منعقد شده تسهیلات نوسازی مسکن در بافت فرسوده را ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برشمرد و افزود: تسهیلات نوسازی به بیش از ۲۸ هزار واحد مسکونی پرداخت شد‌. گفتنی است، هم اکنون بیش از ۱۴۰ هزار هکتار مساحت از سطح شهرها را بافت فرسوده، سکونتگاه‌های غیررسمی و بافت‌های تاریخی تشکیل می‌دهد که می‌تواند هدف بازآفرینی شهری قرار بگیرد. همچنین بر اساس بررسی‌های انجام شده بیش از ۲میلیون و ۶۰۰ هزار واحد ناپایدار در کشور وجود دارد که باید نوسازی و بهسازی شود و در برنامه شرکت بازآفرینی شهری ایران برای نوسازی قرار دارد.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها