۱۴۰۱ چهارشنبه ۱۰ فروردين چاپ

استقبال میهمانان نوروزی از کارواش رایگان منطقه۱۸

استقبال میهمانان نوروزی از کارواش رایگان منطقه۱۸

اقتصاد میهن: شهرداری منطقه 18 با برپایی کارواش نوروزی و ارائه خدمات شستشوی خودروهای مسافران نوروزی، از میهمانان پایتخت پذیرایی می کند

به گزارش روابط عمومی منطقه ۱۸ ،کارواش نوروزی که به دستور یعقوب هوشیار شهردار منطقه ۱۸، در ورودی منطقه ۱۸ با هدف خوشامدگویی و شستشوی خودروهای مسافران نوروزی برپا شده است با استقبال میهمانان نوروزی که از ورودی جنوب غرب پایتخت به تهران وارد می شوند قرار گرفته است . کارواش نوروزی در ورودی بوستان مادر جنوبی واقع درابتدای بلوار مهتدی از انتهای اتوبان آزادگان غرب به شرق قرار گرفته است و مسافرانی که از این مبدا به تهران وارد می شوند می توانند از امکانات رایگان آن بهره مند شوند.

شهرداری منطقه ۱۸ در راستای طرح ویژه استقبال از بهار با برپایی غرفه ای با نام سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و کارواش نوروزی با حضور همکاران حوزه خدمات شهری و اجرائی منطقه در انتهای اتوبان آزادگان، پل جاده ساوه ورودی بوستان مادر جنوبی در محدوده ناحیه ۵ منطقه برای خودرو های مسافران و میهمان های نوروزی از اولین روز بهار ۱۴۰۱ تا پایان روز سیزده فروردین سال جاری ، از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ به ارائه خدمات به مسافران نوروزی و شهروندان عزیز تهرانی می پردازد.
یادآور می گردد این طرح ابتکاری با دستور مستقیم شهردار منطقه برای استقبال از مسافران نوروزی، برپا شده که با ارائه خدماتی همچون راهنمای گردشگری و پذیرایی همراه است و در این میان روزانه ۵۰ الی ۶۰ خودرو شستشو و میهان نوازی می شود. شایان ذکر است یکی از مهم ترین ورودی های تهران، تقاطع جاده تهران – ساوه واقع در چهارراه آزادگان در منطقه ۱۸ تهران است که کارواش نوروزی در این مکان برپا شده است و مسافران در بدو ورود مورد استقبال قرار می گیرند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها