۱۴۰۰ دوشنبه ۲۳ اسفند چاپ

آماده باش کامل شهرداری منطقه یک در سه شنبه آخر سال

آماده باش کامل شهرداری منطقه یک در سه شنبه آخر سال

اقتصاد میهن: شهرداری منطقه یک با هدف کاهش صدمات ناشی از حوادث غیر مترقبه و ارایه خدمات رسانی سریع به شهروندان در سه شنبه آخر سال آماده باش خواهد بود.

به گزارش روابط‌ عمومي شهرداري منطقه يك، افشین خدامی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار کرد: با توجه به اهمیت واکنش صحیح و سریع در لحظات اولیه بروز بحران و کاهش آسیب ها، شهرداری منطقه یک و کلیه سازمان های خدمات رسان از جمله آتش نشانی، نیروی انتظامی، اورژانس و… در سه شنبه آخر سال به صورت آماده باش قرار می گیرند.وی گفت: کنترل و جمع آوری زباله های حجیم و قابل اشتعال، سر شاخه ها و ضایعات، تخلیه کامل مخازن زباله و غرفه های بازیافت و… از جمله تمهیدات لازم در مقابله با حوادث غیر مترقبه است.
خدامی تصریح کرد: در این روز تانکرهای آب و خودروهای واترجت و منابع آبی آماده خواهند بود تا اگر اتفاق ناگواری رخ داد سریع اطفا و مهار شود. معاون شهردار منطقه یک خاطر نشان کرد: به منظور اقدامات کنترلی و نظارتی ویژه برای جلوگیری از بروز حوادث در شب چهارشنبه آخر سال، ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه یک و کلیه سازمان های هماهنگ نیز از ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۲۴ اسفندماه به صورت آماده باش وارد عمل می شوند.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها