۱۴۰۱ دوشنبه ۱۵ فروردين چاپ

19 شرکت دانش‌بنیان در منطقه آزاد چابهار فعال است

19  شرکت دانش‌بنیان در منطقه آزاد چابهار فعال است

اقتصاد میهن: سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار گفت: ۱۹ شرکت دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلفی همچون الکترونیک، تولید محتوا، تولید و نگهداری تجهیزات انرژی‌ تجدیدپذیر و شرکت‌های صادرات‌گرای دانش‌بنیان در منطقه آزاد چابهار فعال هستند.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد چابهار، ناصر آبروش اظهار داشت: چندین شرکت دانش‌بنیان در زمینه‌های تولید محتوای فرهنگی، اجتماعی، هنری، صوتی و تصویری در دانشگاه بین‌المللی و مجموعه‌های علم و فناوری این دانشگاه مشغول به فعالیت هستند.وی اضافه کرد: تولید محتوا و ارائه خدمات گردشگری هوشمند، تولید محتوا در زمینه طراحی و تولید صنایع بومی و طراحی دوخت و همچنین شرکت‌های تسهیل‌گر اقتصادی، استعدادیابی در حوزه‌های مختلفِ ساخت مسکن در زمره اقدامات و فعالیت‌های این شرکت‌ها به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در دستور کار این دانشگاه قرار دارد گفت: پنج شرکت دانش بنیان نیز در حوزه‌های پزشکی و پرستاری، تولید قطعات فایبر گلاس، تولید و نگهداری تجهیزات انرژی تجدیدپذیر و ارائه خدمات در زمینه هواپیماهای بدون سرنشین فعالیت می‌کنند.سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار ادامه داد: مشاوره و ارزیابی در حوزه صنایع خلاق، و همچنین تکثیر، پرورش و بسته‌بندی انواع آبزیان و فروش اینترنتی این محصولات ازجمله فعالیت‌های این شرکت‌ها است.وی بیان داشت: بر این باوریم در مناطق محروم، دانش‌آموزان و دانشجویان با استعدادی زندگی می‌کنند که اگر مورد حمایت قرار بگیرند قطعا در آینده خود و جامعه تاثیرگذار خواهند بود.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها