۱۴۰۰ يکشنبه ۱۰ بهمن چاپ

چرا کیم جونگ اون از مدفوع خود محافظت می‌کند؟

چرا کیم جونگ اون از مدفوع خود محافظت می‌کند؟

اقتصاد میهن: «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی همه جا توالت شخصی خود را همراه می‌برد تا از مدفوع خود محافظت کند!

یک کارمند سابق گارد ویژه کره شمالی به واشنگتن پست گفت که «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی یک توالت شخصی دارد که هر جای دنیا سفر کند آن را همراه خود می‌برد.او یک توالت متحرک در تمام وسایل نقلیه خود همراه دارد و فقط هم با ماشین سفر می‌کند. در مرسدس بنز ضدگلوله او هم یک توالت شخصی نصب شده است تا آخر توالت‌های دیگر استفاده نکند.

«کیم جونگ اون» معتقد است که «مدفوع» او حاوی اطلاعات بسیار مهمی در مورد سلا مت اوست و این توالت همراه به او اجازه می‌دهد که از مدفوع! خود محافظت کرده تا به دست افراد اشتباه نیفتد!او از توالت‌های معمولی استفاده نمی‌کند زیرا معتقد است که غواصان فاضلاب! ممکن است به مدفوع رهبر اعظم! دست پیدا کنند.به دلیل چاقی مفرط، متخصصان به او هشدار داده بودند که ممکن است به بیماری و ایست قلبی منجر شود.

مدفوع او می‌تواند اطلاعات مهمی در مورد وضعیت سلامت «کیم جونگ اون» آشکار کند. رنج بردن از یک بیماری مهم ، می‌تواند به چهره ملی و بین‌المللی او خدشه وارد کند و به شایعاتی منجر شود که مردم در توانایی او برای حکومت بلندمدت شک کنند. و شایعات مربوط به سلامت او ممکن است برای رهبر کره شمالی گران تمام شده و به برکناری یا جایگزینی او منجر شود.

مترجم: مهرناز الماسی

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها