۱۴۰۰ يکشنبه ۳ بهمن چاپ

آغاز دسترسی ۲۵۰ روستا به اینترنت پرسرعت ایرانسل توسط وزیر ارتباطات

آغاز دسترسی ۲۵۰ روستا به اینترنت پرسرعت ایرانسل توسط وزیر ارتباطات

اقتصاد میهن: وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، در آیین رونمایی از دسترسی ۱۰۰۰ روستا به شبکۀ ملی اطلاعات، از ایرانسل برای توسعه ارتباطات روستایی تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، سایت ارتباطی روستایی ایرانسل در شهرک غدیر دهستان سیاخ دارنگون استان فارس، به نمایندگی از ۲۵۰ سایت ارتباطی روستایی ایرانسل، همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، در «آیین رونمایی از اتصال ۱۰۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور به شبکه ملی اطلاعات» توسط وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات و با حضور دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل در عمارت کلاه‌فرنگی وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، به صورت آنلاین افتتاح شد.

در این مراسم که دکتر صادق عباسی شاهکوه معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) و مهندس ایرج روحی مشاور وزیر در توسعه ارتباطات و فناوری‌اطلاعات در مناطق روستایی و مجری طرح خدمات عمومی اجباری نیز حضور داشتند، وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، طی ارتباط آنلاین با محل سایت ارتباطی ایرانسل و گفت‌وگوی زنده با مهندس مهرداد سهرابی، مدیرکل ارتباطات و فناوری‌اطلاعات استان فارس، سایت ارتباطی روستایی ایرانسل در شهرک غدیر دهستان سیاخ دارنگون در استان فارس را به نمایندگی از ۲۵۰ سایت ارتباطی روستایی ایرانسل افتتاح کرد.این سایت، در ادامۀ روند توسعۀ ارتباطات پهن‌باند روستایی توسط ایرانسل به بهره‌برداری رسیده و با فناوری LTE-Pro، امکان دسترسی اهالی این روستا به اینترنت پرسرعت را فراهم کرده است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها