۱۴۰۰ دوشنبه ۲۹ آذر چاپ
واکنش مهاجری به طرح «بهشت زهرا گردی» شهردار تهران:

بچه‌های مردم بیایند قبرستان ، فرزند ‎زاکانی برود ‎سوییس؟

بچه‌های مردم بیایند قبرستان ، فرزند ‎زاکانی برود ‎سوییس؟

اقتصاد میهن: محمد مهاجری فعال رسانه‌ای اصول‌گرا به طرح «بهشت زهرا گردی» علیرضا زاکانی شهردار تهران واکنش نشان داد و در توییتی نوشته است: «‌آقای ‎زاکانی در یک بدسلیقگی آشکار که اسمش را مدیریت نوین شهری گذاشته، خواستار حضور و گردش دانش آموزان در ‎بهشت زهرا شده است.

دوست عزیزی برایم نوشته: بچه‌های مردم بیایند بهشت زهرا و فرزند شهردار تهران برود سوییس؟ این گلایه را نقل کردم تا بماند به یادگار.» گفتنی اینکه، علیرضا زاکانی شهردار تهران به تازگی به بهشت زهرای تهران رفته و گفته است که ما باید به دنبال ایجاد هویت نوین در مدیریت شهری فعلی باشیم. هویت نوین در معماری ایرانی اسلامی بعد از انقلاب، ایجاد هویت ادبی هنری و ورزشی با استفاده از ظرفیت‌های تأثیرگذار در تهران اعم از دانشگاه‌ها، حوزه، مساجد و حتی آرامستان‌ها که باید نقطه آرامش‌بخش و محل توجه مردم شوند.

شهردار تهران ادامه داد: گلزار شهدای بهشت حضرت زهرا(س) سند هویتی تهران است و باید از ظرفیت‌های دینی، فرهنگی و علمی و مردمی برای بهره‌مندی بهتر مردم از این مکان مقدس استفاده کرد و تلاش ما در دوره جدید مدیریتی این است که دسترسی مردم به این مکان مقدس تسهیل شود و باید موضوع "بهشت‌گردی" را باید در میان مدارس رواج دهیم که این مهم با کمک و همکاری آموزش و پروش میسر خواهد شد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها