۱۴۰۰ يکشنبه ۲۸ آذر چاپ

آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در یلدای فاطمی

آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در یلدای فاطمی

اقتصاد میهن: شهردار منطقه 18در آستانه برگزاری دومین جشنواره فرهنگی هنری «سردار دل ها » به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه صدیقه کبری ( س) و ایام شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و در حاشیه جلسه هیات اجرایی این جشنواره، از آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در یلدای فاطمی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه 18، یعقوب هوشیار، حضور خادمین حرم امام رضا( ع) را سعادتی برای منطقه خواند و در آستانه برگزاری دومین جشنواره فرهنگی هنری «سردار دل ها » و در حاشیه جلسه هیات اجرایی این جشنواره گفت: در آیین نیکوکارانه "گلریزان" مبالغی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اختصاص داده شد و سبب آزادی چند نفر از این عزیزان شد و به لطف خدا در اختتامیه جشنواره شرایط آزادی تعداد دیگری از افرادی که جرائم غیر عمد دارند را فراهم خواهیم کرد.
یعقوب هوشیار گفت ؛ خدارا شاکریم که به واسطه رشادت‌های سرداران رشیدی همچون حاج قاسم سلیمانی چنین امنیتی در کشور داریم، این امنیت را که در طول سالیان طولانی شکل گرفته مدیون ایثارگری ها و فداکاری های شهدا و ایثارگران هستیم. امروز با امنیت کامل در حال برگزاری برنامه های فرهنگی با محوریت سردار دلها هستیم و این مهم را مدیون خون شهداییم که چنین نهضتی را ایجاد کرده اند.وی در ادامه به عظمت شهید سلیمانی و نوع نگاه راهبردی سردار دلها به ظرفیت مکتب شیعه اشاره کرد و ادامه داد: سردار دلها همواره با دید بزرگ و آینده نگری برای نسل های آینده به ظرفیت همبستگی اسلامی بقاع متبرکه می نگریست.
گفتنی است دومین جشنواره فرهنگی هنری سردار دلها با هدف توسعه فرهنگ و ارزش های ایثار و شهادت، افزایش بستر فرهنگی هنری در سطح شهر، ارتقا و بازیابی سرمایه فرهنگی و اجتماعی شهر، نکوداشت و پاسداشت مناسب های مذهبی و ملی با رویکرد مشارکت شهروندان با محوریت و اجرای بخش‌های مختلفی شامل ؛ گرافیک، دلنوشته، عکاسی، نقاشی و کتابخوانی  از 27 آذر ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) لغایت 20 دی ماه 1400 همزمان با ایام شهادت سردار سلیمانی در رده سنین کودک و نوجوان ، جوانان و بزرگسالان در معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 در حال برگزاری می باشد. شایان ذکر است این جشنواره با مشارکت وزارت آموزش و پرورش ، سازمان بسیج مستضعفین شهرداری تهران ، هیئت رزمندگان اسلام منطقه 18، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و فرهنگسرا خاتم(ص)، ناحیه مقاومت بسیج مسلم بن عقیل(ع)، مدیریت آموزش و پرورش منطقه 18 برگزار می شود.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها