۱۴۰۰ يکشنبه ۲۱ آذر چاپ

ساماندهی محله کن سرعت می گیرد

ساماندهی محله کن سرعت می گیرد

اقتصاد میهن: شریفی شهردار منطقه 5 از مسیر گردشگری محله کن بازدید و به مطالبات مردمی این محله گوش فرا داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه 5، احسان شریفی از مسیر گردشگری محله کن بازدید و در ادامه با معتمدین این محله در حسینیه زینبیه اعظم کن به دیدار و گفتگو نشست.شریفی در این دیدار با بیان اینکه انتظار می رود محله کن، محله برخورداری باشد اما متاسفانه عقب نگه داشته شده، اظهار داشت: حق همه مردم است که این منطقه توسعه پیدا کند. این حرف به این معنی نیست که امکان انجام هرکاری در منطقه را داریم بلکه محدودیت ها بسیار است. اما در حد توان کارهای بسیاری را می توان انجام داد.
او افزود: آسفالت خیابان، زیباسازی منظره شهری، وضع رفت و روب و جمع آوری زباله ها از مشکلاتی که می توان رفع کرد. من در همین جلسه و خدمت شما قول می دهم که وضع این محله بهتر شود و ساماندهی آن سرعت گیرد.
شریفی با بیان اینکه محله کن با هر میزان بودجه و با هر میزان امکاناتی در منطقه، در اولویت ماست، اظهار داشت: امروز بازدید ما یک بازدید اولیه بود و من خودم را مقید می دانم که در ادامه نیازهای محله کن را در اولویت بالاتری قرار دهم. همچنین در دیدار شهردار منطقه 5 با معتمدین محله کن، 8 مورد در جهت بهبود و رفع مشکلات محله به تصویب رسید که 4 مورد آن در حوزه فنی و عمران، 3 مورد آن در حوزه شهرسازی و یک مورد آن در حوزه خدمات شهری به شمار می رود.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها