۱۴۰۰ شنبه ۲۹ آبان چاپ

اسکارلت جوهانسون بعد از بارداری؛ حتی زیباتر از قبل! + تصویر

اسکارلت جوهانسون بعد از بارداری؛ حتی زیباتر از قبل! + تصویر

اقتصاد میهن: جذابیت اسکارلت جوهانسون در تمام دنیا زبانزد است و بدون شک می‌توانیم او را یکی از زیباترین زنان دنیا بدانیم.

در ماه مه سال ۲۰۱۷، اسکارلت جوهانسون رابه خود با کالین جست، فیلمنامه‌نویس و هنرپیشه آمریکایی آغاز کرد. این رابطه ۲ سال بعد جدی‌تر شد و این دو نفر نامزد شدند و در سال ۲۰۲۰ نیز با هم ازدواج کردند. چند ماه پیش اخباری مبنی بر بارداری اسکارلت جوهانسون منتشر شد. تصاویر زیادی از بارداری او در فضای مجازی دیده نمی‌شد تا اینکه ۳ ماه پیش اعلام شد که این بازیگر زیبایی آمریکایی، زایمان کرده است.

اسکارلت بازیگری را از سال ۲۰۰۱ و با ایفای نقش در فیلم «دنیای ارواح» آغاز کرد. بی‌شک ایفای نقش بیوه سیاه در فیلم سینمایی انتقام‌جویان، یکی از محبوب‌ترین نقش‌های این بازیگر در کارنامه سینمایی‌اش بوده است. این کاراکتر به حدی از محبوبیت رسید که کمپانی مارول اقدام به ساخت فیلم مخصوص این شخصیت با نام انگلیسی black widow نمود. اسکارلت برای بازی در این فیلم نیز مجبور به گرفتن رژیم‌های غذایی مختلف و تمرینات دشوار شد.

 

 

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها