۱۴۰۰ چهارشنبه ۵ آبان چاپ

طرح زمستان گرم در شمال تهران آغاز شد

طرح زمستان گرم در شمال تهران آغاز شد

اقتصاد میهن: شهردار منطقه ۲ تهران،گفت: در آستانه فصل سرما و برودت هوا، یه منظور ساماندهی کارتن خواب‌ها ،طرح زمستان گرم با آماده باش شبانه مرکز خدمات اجتماعی منطقه در حال اجراست.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه2،مهدی صالحی با اعلام این خبر، اظهار داشت: با توجه به پیش بینی‌های وضعیت جوی مبنی بر برودت و کاهش دمای هوا، به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی و امدادرسانی لازم به افراد کارتن خواب و بی خانمان، مرکز خدمات اجتماعی منطقه با همکاری نواحی ۹ گانه با گشت‌های شبانه اقدام به هدایت آسیب دیدگان اجتماعی به گرمخانه‌ها می‌کند.وی افزود: در این طرح فوریتی، فضاهای بی دفاع شهری به صورت مستمر مورد بازدید قرار می‌گیرد.
صالحیادامه داد: پس از شناسایی افراد آسیب دیده، این افراد به محل‌های اسکان شبانه منتقل می‌شوند. وی یادآور شد: شهروندان برای مشارکت با مدیریت شهری و کمک به کارتن خواب‌ها می‌توانند در صورت مشاهده این افراد، نشانی آنها را از طریق سامانه ۱۳۷ اعلام کنند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها