۱۴۰۰ سه شنبه ۴ آبان چاپ

استخدام پرحاشیه دختر آقای نماینده منتفی شد

استخدام پرحاشیه دختر آقای نماینده منتفی شد

اقتصاد میهن: وزیر نفت دستور لغو استخدام دختر عضو کمیسیون انرژی مجلس را صادر کرد.

همچنین فرآیند جذب همه قبول‎شدگان در آزمون جذب مدت معین نوین که در دوران زنگنه به صورت غیرشفاف و رانتی برگزار شده بود، نیز متوقف شد.خبر استخدام نفیسه سنگدوینی دختر رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان در مجلس و عضو کمیسیون انرژی مجلس باعث گلایه‌ها و اعتراضات فراوانی در بین کارکنان صنعت نفت و سایر مردم کشور شد. در همین رابطه  وزیر نفت دستور لغو استخدام دختر عضو کمیسیون انرژی را داد.

نفیسه سنگدوینی دختر رمضانعلی سنگدوینی عضو کمیسیون انرژی مجلس نیز یکی از این ۷۵۰ نفری بود که ظاهرا با چانه‌زنی این نماینده با بیژن زنگنه در لیست قرار گرفت. سپس دوباره این ۷۵۰ نفر برای تعیین تکلیف به مرکز ارزیابی رفتند و از این تعداد ۶۰ نفرشان مورد پذیرش قرار گرفتند. البته پذیرش این ۶۰ نفر به دلیل توانمندی آنها نبود بلکه حتی تعدادی از آنها در آزمون مرکز ارزیابی رد شدند ولی به هر حال با توصیه‌ها و آزمون‌های چندباره بالاخره با حضور انها در وزارت نفت موافقت شد. در نتیجه در این فرآینده غیرشفاف حدود ۵۱۰ نفر جذب وزارت نفت شدند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها