۱۴۰۰ يکشنبه ۱۳ تير چاپ

پل عابر پیاده گیشا به آسانسور تجهیز شد

پل عابر پیاده گیشا به آسانسور تجهیز شد

اقتصاد میهن: معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲ تهران گفت: آسانسور پل عابر پیاده واقع در ابتدای زیرگذر گیشا با هدف استفاده حداکثری شهروندان از این ظرفیت نصب و آماده بهره‌برداری است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲؛ امیرحسین حیدرنیا با اعلام این خبر گفت: پس از بازگشایی زیرگذر گیشا، مشکل تردد عابر پیاده یکی از دغدغه‌های اصلی در این زیرگذر بود و با توجه به نیاز شهر و اهمیت ارتقای ایمنی و تسهیل در رفت و آمد شهروندان طی ماه‌های اخیر پل عابر پیاده در ابتدای زیرگذر نصب و به بهره برداری رسید.وی افزود: پل عابر پیاده به طول ۶۱ متر در بزرگراه جلال آل احمد ابتدای زیرگذر گیشا با هدف ایمن‌سازی شبکه بزرگراهی و کاهش تداخل سواره و عابر پیاده وتردد عرضی عابرین احداث شد.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه۲ گفت: با توجه به حجم بالای تردد عابران پیاده در این محدوده، آسانسورهای پل عابر پیاده با هدف استفاده حداکثری شهروندان از این ظرفیت نصب و آماده بهره‌برداری شد. حیدر نیا بااشاره به وجود ۶۶ دستگاه پل عابر پیاده در سطح منطقه افزود: درحال حاضر از این تعداد ۱۰ دستگاه پل مکانیزه هستند که با بهره برداری ازآسانسور پل مذکور این تعداد به ۱۱ مورد افزایش می یابد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها