۱۴۰۰ چهارشنبه ۹ تير چاپ

پنج سینما در چابهار احداث می‌شود

پنج سینما در چابهار احداث می‌شود

اقتصاد میهن: معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار با تاکید بر اینکه اکران فیلم‌های جشنواره‌های ملی باید همزمان با سراسر کشور در چابهار هم اکران و پخش شود گفت: در همین راستا از سوی منطقه آزاد چابهار برای احداث پنج سینمای امید، فراخوان داده شده است.

طاهره شهرکی، با بیان اینکه تنها برای احداث هر سالن سینمایی یک میلیارد تومان هزینه می‌شود اظهار داشت: سازمان منطقه آزاد چابهار برای تحقق این اتفاق فرهنگی، زمین مورد نیاز را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد.وی تصریح کرد: صدور مجوزهای لازم و تامین تجهیزات متعارف را سازمان سینمایی کشور متقبل خواهد شد و احداث سالن‌ها بر عهده سرمایه‌گذار خواهد بود.«سرمایه‌گذار این طرح، بهره‌برداری و مدیریت مجموعه را برعهده خواهد داشت».

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: با احداث این مجموعه سینمایی، مردم چابهار و علاقه‌مندان به فیلم و سینما می‌توانند همزمان با سراسر کشور، پنج فیلم را در سانس‌های مختلف تماشا کنند.وی تصریح کرد: پردیس سینمایی چابهار در آینده، ظرفیت خوبی برای رخدادهای سینمایی کشور خواهد بود.چابهار فقط یک سینما داشت که به مرور زمان غیرفعال شده است و افراد برای تماشای فیلم، از سالن‌های چندمنظوره استفاده می‌کردند.

اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد چابهار نیز پوستری با عنوان «فراخوان مشارکت در احداث سینمای امید» منتشر کرد که در متن آن آمده است: با توجه به ضرورت گسترش فضاهای سینمایی در چابهار، سازمان منطقه آزاد برای مشارکت در ساخت سینما با واگذاری زمین و همچنین سازمان سینمایی کشور با در اختیار قرار دادن تجهیزات برای سرمایه‌گذاری در این بخش اعلام آمادگی می‌کند لذا از علاقه‌مندانی که تمایل به سرمایه‌گذاری و احداث سینمای امید با ظرفیت‌های محدود «از ۶۰ نفر تا ۱۲۰ نفر» دارند جهت همکاری دعوت به عمل می‌آید. سرمایه‌گذاران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد چابهار مراجعه و یا با شماره تلفن «۰۵۴۳۵۳۳۵۸۲۱» تماس برقرار کنند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها