۱۴۰۰ چهارشنبه ۹ تير چاپ

نفرات برتر جشنواره عکس منطقه آزاد چابهار معرفی شدند

نفرات برتر جشنواره عکس منطقه آزاد چابهار معرفی شدند

اقتصاد میهن: مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار به ترتیب احمد بلباسی، داود ایزدپناه و میلاد راه‌بر را به عنوان نفرات برگزیده جشنواره عکس منطقه آزاد چابهار معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه آزاد چابهار عدنان حسینی  ضمن اشاره به برگزاری جشنواره عکس در هفته گردشگری و صنایع دستی اظهار داشت: پس از اعلام فراخوانِ جشنواره تعداد ۲۱۴ عکس به دبیرخانه ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه داوران این جشنواره سابقه حضور در جشنواره های مختلف کشوری و استانی داشتند، تصریح کرد: هیات داوران این جشنواره مجازی که از عکاسان مطرح استان سیستان و بلوچستان بودند از میان عکس‌های ارسال شده، سه عکس را به عنوان تصویر برتر برگزیدند.حسینی عنوان کرد: عکس‌های منتخب، در نمایشگاه‌های مختلف عکاسی و حتی کتابچه‌ها و بروشورهای گردشگری مربوط به حوزه سواحل مکُران مورد استفاده قرار می‌گیرد. ویژه برنامه جشنواره عکاسی از جاذبه‌های گردشگری، آثار تاریخی و مردم شناسی یکم تا دهم خردادماه در منطقه آزاد چابهار برگزار شد.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها