۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۷ خرداد چاپ

اهداء تندیس زرین اجلاس رضایت مندی مشتری به شرکت بیمه دی

اهداء تندیس زرین اجلاس رضایت مندی مشتری به شرکت بیمه دی

اقتصاد میهن: چهارمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، در مرکز بین‌المللی رایزن و با حضور اندیشمندان و فعالان اقصادی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه دی؛ اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، که در این دوره با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در پیشبُرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید برگزار شد، اقدامات شرکت بیمه دی در خصوص جلب هرچه بیشتر رضایت مشتریان را، مورد تقدیر قرار داده و این شرکت را شایسته‌ی دریافت تندیس زرین این اجلاس در حوزه‌ی بانک و بیمه دانست. شرکت بیمه دی در نتیجه جاری سازی فرهنگ مشتری مداری در بدنه‌ی شرکت این موفقیت را کسب کرده است و امید می رود تثبیت چنین روندی، بیمه دی را در تحقق چشم‌انداز خود که همانا تبدیل شدن به پدیده‌ی محبوب مشتریان است، یاری رساند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک صادرات ایران بانک رفاه بانک ملی بانک تجارت بانک سپه بانک توسعه صادرات ایران بانک سینا موسسه ملل
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها