۱۴۰۰ دوشنبه ۲۴ خرداد چاپ
در مراسم اختتامیه جایزه صنعت روابط عمومی ایران صورت گرفت

دریافت نشان عالی روابط عمومی و تقدیر از عملکرد رسانه ای شرکت فولاد مبارکه

دریافت نشان عالی روابط عمومی و تقدیر از عملکرد رسانه ای شرکت فولاد مبارکه

اقتصاد میهن: همزمان با برگزاری پنجمین رخداد بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران، مراسم اختتامیه جایزه صنعت روابط عمومی ایران برگزار و نشان عالی روابط عمومی به خاطر عملکرد رسانه ای شرکت فولاد مبارکه به هادی نباتی نژاد مدیر روابط عمومی این شرکت اهدا شد.

این مراسم که با حضور پروفسور سید سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط عمومی ایران، سید شهاب سید محسنی رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی ایران، انجمن بین‌المللی روابط عمومی (ایپرا) و جمعی از صاحب نظران و مدیران روابط عمومی برگزار شد، مسائل مهمی در حوزه روابط عمومی همچون نقش فناوری نسل پنجم و جایگاه آن در حوزه روابط عمومی و نقش این حوزه در تعالی و حرکت سازمان‌ها برای دستیابی به اهداف مورد بررسی قرار گرفت.

روابط عمومی ها باید تصویر واقعی و امید آفرین سازمان خود را نمایش دهند

هادی نباتی نژاد مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه گفت: همه روابط عمومی‌ها باید تصویر واقعی و امید آفرین سازمان خود را به دور از منافع سیاسی و حزبی در جهت اعتماد مردم به کار بگیرند.به گفته وی، در کشور در اکثر حوزه‌ها  بعد از انقلاب اسلامی تاکنون رشد چشمگیری از فعالیت‌ها انجام شده و در حوزه فولاد نیز جهش بزرگی اتفاق افتاده که درپیام رهبری نوروزی هم اشاره شد.

وظیفه ما در شرایط سخت اقتصادی دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه افزود: برخی در سال گذشته با کوته نظری فقط با مصاحبه و هیاهوی رسانه ای می‌خواستند این دستاوردها به حاشیه ببرند که خوشبخانه موفق نبودند و نخواهند بود. در این میان ما وظیفه داریم از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کنیم. در حال حاضر کشور دچار شرایط سخت اقتصادی بوده و کمترین انتظار از برخی مسئولین، دقت در اظهار نظرهایی است که باعث شده بار بیشتر روی دوش نظام جمهوری اسلامی بگذارد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها