۱۴۰۲ پنج شنبه ۲۳ آذر چاپ
در بیستمین جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران صورت گرفت

اعطای دو جایزه «مدیریت راهبردی روابط‌ عمومی» و «اطلاع‌رسانی» به شرکت ملی صنایع مس ایران

اعطای دو جایزه «مدیریت راهبردی روابط‌ عمومی» و «اطلاع‌رسانی» به شرکت ملی صنایع مس ایران

اقتصاد میهن: شرکت ملی صنایع مس ایران، موفق به کسب دو تندیس و لوح سپاس در موضوعات «مدیریت راهبردی روابط‌عمومی» و «اطلاع‌رسانی» در بیستمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران شد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن از مس پرس، بر اساس تصمیم هیئت داوران جشنواره، این انتخاب به دلیل رعایت استانداردهای حرفه‌ای(علمی-صنفی) و مدیریت راهبردی روابط ‌عمومی، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت‌ها صورت گرفته است.نوزدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی و بیستمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران، با موضوع «مهارت‌های کاربرد هوش مصنوعی در روابط‌عمومی» با حضور جمعی از مدیران، فعالان حوزه ارتباطات، استادان و کارشناسان حوزه بین‌الملل در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد.لازم به ذکر است در بخش دیگر این جشنواره، محمدجواد خلیلی، مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، به عنوان «مدیر برتر روابط‌عمومی» کشور، انتخاب شد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها