۱۴۰۰ يکشنبه ۲۶ ارديبهشت چاپ

رشد ۱۱۴ درصدی تسهیلات اعطایی بانک دی

رشد ۱۱۴ درصدی تسهیلات اعطایی بانک دی

اقتصاد میهن: رشد ۱۱۴درصدی تسهیلات اعطایی بانک دی در پایان سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ و تبع آن افزایش درآمد تسهیلاتی در کنار جذب سپرده‌های کم‌هزینه و ارزان‌قیمت این بانک را به‌سرعت به سود عملیاتی نزدیک می‌کند.

بر اساس آخرین گزارش ماهیانه بانک دی در سال ۹۹، مانده تسهیلات اعطایی این بانک در پایان اسفند به رقم ۲۰بیست هزار و ۸۲۴میلیارد تومان رسید که حاکی از رشد ۱۱۴درصدی نسبت به پایان اسفند سال ۹۸است که حاصل آن افزایش ۱۵۷درصدی درآمد تسهیلاتی بانک در ۱۲ماه سال گذشته بود و این بانک در این دوره بالغ بر دو هزار و ۳۳۹میلیارد تومان از این بخش درآمد کسب کرد. این بانک خصوصی در بخش جذب سپرده‌های سرمایه‌گذاری هم عملکرد خوبی داشته است به‌طوری‌که مانده سپرده‌های سرمایه‌گذاری بانک دی در پایان سال گذشته به ۳۸هزار و ۱۹میلیارد تومان رسید که شاهد رشد ۳۷درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل از آن است و البته نکته قابل توجه کاهش ۲۳درصدی سود پرداختی به این سپرده‌ها در کنار افزایش ۳۷درصدی است که نشان می‌دهد این بانک در جذب منابع کم‌هزینه و بدون هزینه عملکرد مطلوبی داشته است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها