۱۴۰۰ يکشنبه ۵ ارديبهشت چاپ

هیأت‌های رمضانی در لنز «آنلاین» هستند

هیأت‌های رمضانی در لنز «آنلاین» هستند

اقتصاد میهن: تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل، همزمان با ماه مبارک رمضان، با هدف حمایت از تولید محتوای مذهبی و کمک به تعمیق مفاهیم دینی در جامعه، ویژه‌برنامه‌های «هیأت‌آنلاین» را ارائه کرده است.

این ویژه‌برنامه، در ۲۸ قسمت و با حضور کارشناسان مذهبی، واعظان و مداحان مشهور، طی شب‌های ماه مبارک رمضان، با اشتراک رایگان، از لنز ایرانسل پخش می‌شود.
همکاری ایرانسل با مجموعۀ «هیأت‌آنلاین»، برای پخش ویژه‌برنامه‌های مذهبی این مجموعه، مانند سخنرانی، مداحی و برنامه‌های مذهبی در قالب شبکۀ اختصاصی، همزمان با ایام عزاداری محرم‌الحرام آغاز شده بود.
در ۲۵مرداد ۱۳۹۹، ایرانسل و «هیأت آنلاین»، با امضای یک تفاهم‌نامه، بر استفادۀ حداکثری از ظرفیت‌های زیرساختی، فنی و رسانه‌ای اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در مراسم عزاداری حسینی (ع) تأکید کرده و دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، نشان خادم‌الحسینی را از هیأت آنلاین دریافت کرده بود. تماشای ویژه‌برنامۀ هیأت‌آنلاین در لنز ایرانسل، از طریق نشانی lenz.ir/video/248539836 امکان‌پذیر است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها