۱۴۰۰ جمعه ۲۰ فروردين چاپ
وضعیت آن‌قدر خراب است که حکومت ملزم است اصولش را زیرپا بگذارد

احمد توکلی:اعتماد مردم به حکومت، هیچ‌گاه از این میزان فعلی پایین‌تر نبوده است

احمد توکلی:اعتماد مردم به حکومت، هیچ‌گاه از این میزان فعلی پایین‌تر نبوده است

اقتصاد میهن: عضو مجمع تشخیص در نشست انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل از میزان فقر در کشور آماری تکان‌دهنده داده و گفته که «متاسفانه گرسنگی و فقر در ایران معنادار شده و تعداد کسانی که زیر خط فقر فرضی هستند ۶۰ درصد جمعیت کشور است».

احمد توکلی افزود: «مجلس وقتی تصمیم گرفت یارانه بدهد اعلام کرد به ۶۰ میلیون نفر تعلق می‌گیرد که این میزان حدود ۷۲ درصد جمعیت کشور را شامل می‌شود، یعنی ما می‌پذیریم ۷۲ درصد مردم ایران مستحق اعانه هستنداو گفته: «ما نباید خود را فریب دهیم، در ۴۰ سال گذشته اعتماد مردم به حکومت ما هیچ‌گاه از این میزان فعلی پایین‌تر نبوده.»

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزوده: «پیش‌فرض ما این است که آیا پیوستن به FATF در بهبود اوضاع تاثیرگذار است یا خیر، به‌نظر می‌رسد وضعیت مردم آن‌قدر خراب است که حکومت ملزم است حتی احکام اولیه و اصول اساسی را زیرپا بگذارد و به مردم کمک کند.»  وی گفت: «این پیش‌فرض من است؛ چرا که اگر حکومت این کار را نکند ممکن است آن اتفاقی رقم بخورد که نباید شود».

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها