۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۸ اسفند چاپ

تسهیلات بدون سپرده بانک مسکن تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۰ تمدید شد

تسهیلات بدون سپرده بانک مسکن تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۰ تمدید شد

اقتصاد میهن: بانک مسکن از تمدید مهلت استفاده از تسهیلات بدون سپرده این بانک تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۰ خبر داد.

در این راستا، اعطای تسهیلات خرید مسکن بدون سپرده مشمول درخواست‌هایی است که پیش نویس قرارداد حداکثر تا تاریح ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ تنظیم و قرارداد‌های مذکور حداکثر تا تاریخ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ در دفاتر اسناد رسمی ثبت شوند.بانک مسکن پیش‌تر با هدف کمک به خانه دارشدن اقشار مختلف جامعه و تقویت قدرت خرید متقاضیان مسکن و نیز کاهش هزینه اخذ تسهیلات، طرح اعطای تسهیلات خرید مسکن بدون سپرده را تا پایان سال ۱۳۹۹ در دستور کار قرار داده بود.

بر اساس این گزارش، از ۲۵ دی ماه سال ۱۳۹۹ به مناسبت سالروز تاسیس بانک مسکن، طرح اعطای تسهیلات خرید مسکن به صورت توام (بدون سپرده و اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن) در دستور کار شعب بانک قرار گرفته است.سقف این تسهیلات در مرکز استان، برای خرید انفرادی ۸۰ میلیون تومان، برای زوجین ۱۶۰ میلیون تومان و در شهرستان‌های استان برای خرید انفرادی ۶۰ میلیون تومان و برای زوجین ۱۲۰ میلیون تومان اعلام شد.

تمامی شعب بانک مسکن به متقاضیانی که تا پایان اردیبهشت سال آینده درخواست بهره مندی از تسهیلات خرید مسکن از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن را دارند، تسهیلات موصوف را به صورت توام (بخشی از محل اعتبار داخلی بانک و بخشی از محل خرید اوراق مذکور) پرداخت خواهند کرد.

پرداخت تسهیلات خرید مسکن بدون سپرده که از دی ماه ۹۹ به متقاضیان پرداخت می‌شود، به نحوی است که نیمی از مبلغ تسهیلات از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن و بقیه از محل منابع بدون سپرده (مجموعا تا سقف‌های تسهیلات خرید مسکن اوراق گواهی حق تقدم) پرداخت می‌شود. به این ترتیب متقاضیان فقط برای نیمی از تسهیلات نیازمند خرید اوراق هستند.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها