۱۴۰۲ سه شنبه ۲۲ اسفند چاپ

اعلام بسته‌های ویژه و شرایط شرکت در قرعه‌کشی رمضانی همراه اول

اعلام بسته‌های ویژه و شرایط شرکت در قرعه‌کشی رمضانی همراه اول

اقتصاد میهن: همراه اول با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، بسته‌های ویژه پرتخفیف و مدار فیروزه‌ای خود را عرضه و شرایط شرکت در قرعه‌کشی عید سعید فطر را اعلام کرد.

به گزارش اقتصاد میهن از شرکت ارتباطات سیار ایران، با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و آغاز فصل بندگی و عبادت، نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور مطابق سنوات گذشته، طرح ویژه ای را با محوریت ارائه بسته پرتخفیف ترکیبی در نظر گرفته است.

بسته ویژه پرتخفیف همراه اول و هدایای دیجیتال به مناسبت ماه رمضان

در طرح ویژه ماه مبارک رمضان همراه اول، تمامی مشترکان دائمی و اعتباری اپراتور اول تلفن همراه و همچنین مشترکان انارستان با خرید بسته ویژه ترکیبی مکالمه و اینترنت ۷ روزه در قرعه کشی عید سعید فطر نیز شرکت داده خواهند شد.همراه اول سعی داشته تا بسته ۷ روزه خود را با توجه به رویه متعارف و میانگین میزان مصرف مشترکان خود طراحی کند و بر این اساس به یک مدل بسته «۱۲ گیگابایت اینترنت به همراه مکالمه نامحدود درون شبکه همراه اول و با تلفن ثابت» رسید.تمامی مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول می توانند بسته مذکور را با قیمت ۶۱ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری کنند.

مشترکان انارستان هم می توانند بسته «۱۲ گیگابایت اینترنت انارستان به همراه مکالمه نامحدود درون شبکه همراه اول و با تلفن ثابت» را با قیمت ۴۳ هزار تومان خریداری کنند.امکان خریداری و فعالسازی این بسته (ویژه ماه مبارک رمضان) به مدت یک ماه تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ و با شماره گیری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷ مربع» فراهم است.همچنین مشترکان با فعالسازی این بسته ها می توانند با استفاده از اشتراک ۷ روزه «نماوا» به تماشای هزاران فیلم و سریال، انیمیشن جذاب و با استفاده از اشتراک ۷ روزه «مکتب خونه» به تماشای دوره های آموزشی بپردازند.

ارائه بسته‌های ویژه پرتخفیف مکالمه مدار فیروزه‌ای در ماه عبادت و بندگی

همچنین در کنار ارائه این بسته ویژه پرتخفیف، بسته های «مکالمه مدار فیروزه ای» با حداقل تخفیف ۶۵ درصد برای استفاده در حدفاصل ساعات ۱۸ تا ۶ تدارک دیده شده، که متقاضیان می توانند از طریق شماره گیری «ستاره ۱۲۱ مربع» اقدام کنند و در قرعه کشی ماه مبارک رمضان شرکت داده شوند. گفتنی است مشترکان با فعالسازی هر کدام از این بسته ها (بسته ویژه ماه مبارک رمضان و بسته های مکالمه مدار فیروزه ای» که محدودیتی در خرید آنها در بازه زمانی یک ماهه اجرای این طرح وجود ندارد، در قرعه کشی عید سعید فطر که جوایز آن شامل ۳۰ هدیه ۵۰ میلیون تومانی کمک هزینه سفر است، شرکت داده می شوند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها