۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۷ اسفند چاپ
جعفر آهنگران تشریح کرد

راهبردهای توازن عملکرد سازمان منطقه آزاد کیش

 راهبردهای توازن عملکرد سازمان منطقه آزاد کیش

اقتصاد میهن: سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش راهبردهای توازن عملکرد این سازمان در۴ حوزه، کارکنان، فرایندهای داخلی و عملیاتی، مشتریان و ذینفعان و امورمالی را عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ،جعفر آهنگران در یادداشتی برای توازن عملکرد این سازمان در۴ حوزه، کارکنان، فرایندهای داخلی و عملیاتی، مشتریان و ذینفعان و امورمالی راهبردهایی را ارائه کرد.وی با اشاره به دستاوردهای قابل ملاحظه سازمان منطقه آزاد کیش در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی که به مدد  تلاش های شبانه روزی مدیران پیشین و کارکنان این سازمان میسر شده تصریح کرد: برای تمرکز تلاش های آینده همکاران و منابع سازمان در جهت تحقق اهداف راهبردی ، باید بانگاهی علمی ۴ حوزه متمایز موردتاکید سازمان های موفق دنیا را در کانون توجه همه جانبه قرار داد.

به گفته جعفر آهنگران از طریق تشکیل ۴ کمیته کارکنان، فرآیند های عملیاتی و داخلی، مشتریان و ذینفعان، و مالی، مسائل سازمان پیگیری و گزارش های مربوط به مدیرعامل ارائه خواهد شد .سرپرست سازمان منطقه آزادکیش کارکنان شایسته و توانمند را اصلی ترین دارایی هر سازمانی برشمرد و برضرورت رشد و یادگیری، افزایش توانایی و تامین نیازهای کارکنان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه بهره مندی کارکنان از آموزش های لازم و تلاش برای افزایش توانایی و خلاق سازی و رفع دغدغه های آنان، فضا را برای بهبود مستمر فرآیندهای داخلی و عملیاتی سازمان فراهم می کند اظهار داشت: با تشکیل کمیته منابع انسانی با حضور صاحبنظران، مهمترین نیازهای رشد و یادگیری و همچنین مسائل و چالش های کارکنان شناسایی و برای رفع آنها برنامه ریزی می شود.

آهنگران اظهارداشت: در راستای تحقق اهداف سازمان کمیته فرآیندها، به روز رسانی، بهبود و ساده سازی فرآیندهای کاری و عملیاتی در بخش های مالی، عمرانی، پژوهشی، آموزشی، اطلاع رسانی و خط مشی گذاری و نظایر آن را متناسب با شرایط روز و نیازهای مشتریان و ذینفعان پیگیری می کند.وی باتاکید بر اینکه بهبود فرآیندهای داخلی و عملیاتی سازمان، رضایت مشتریان و ذینفعان را به دنبال خواهد داشت،گفت: ارتقای عملکرد فرآیندهای سازمانی که نتیجه طبیعی رشد و یادگیری است، تضمین کننده جوانی و پویایی سازمان بوده است و  سازمان منطقه آزاد کیش، به دلیل جایگاه برتر و نقش الگوسازی، بیش از هر سازمان دیگری نیازمند پویایی و شادابی است.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، مشتریان، ارباب رجوع ، مردم، گردشگران، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی را ازمولفه های مهم در تبین ماهیت وجودی سازمان و کارکنان برشمرد و گفت: متاسفانه در برخی سازمان ها، ارباب رجوع و ذینفعان، باوجود اهمیتی که دارند، کمتر مورد توجه قرار گرفته و حلقه مفقوده محسوب می شوند.آهنگران ازتشکیل کمیته ای برای شناسایی نیازها و چالش های ذینفعان و ارائه راهکارهای لازم برای افزایش رضایت مندی آنان خبر داد و افزود: تداوم رضایت آنان، زمینه ساز استمرار فعالیت و رشد عواید مالی سازمان است.

وی با بیان اینکه عملکرد هر سازمان، درنهایت خود را به شکل درآمدها و هزینه ها در قالب صورت های مالی نشان می دهد اظهار داشت : چهارمین کمیته در جهت افزایش درآمدها و منابع مالی و به طور همزمان، کاهش و اثربخشی هزینه ها، تلاش خواهدکرد وپیامد طبیعی این رویکردها، دستیابی به منابع پایدار مالی است.جعفر آهنگران تاکید کرد: ساماندهی تحرکات و تحولات سازمانی در چارچوب حوزه های چهارگانه بی تردید  از سازمان منطقه آزاد کیش، چهره ای نو، شفاف، پاک، پویا، چابک، انطباق پذیر و اخلاق گرا ارائه خواهد داد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها