۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۳ اسفند چاپ

بازگشت معمار تحریم‌ های ایران به دولت آمریکا

بازگشت معمار تحریم‌ های ایران به دولت آمریکا

اقتصاد میهن: ریچارد نفیو از معماران شبکه تحریم ‌های آمریکا علیه ایران در دوران باراک اوباما و نویسنده کتاب «هنر تحریم ‌ها» به عنوان معاون نماینده ویژه واشنگتن در امور ایران انتخاب شد.

به گزارش اسپوتنیک، اندیشکده آمریکایی بروکینگز از انتخاب ریچارد نفیو به عنوان معاون رابرت مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران خبر داد.ریچارد نفیو از معماران  شبکه تحریم ‌های آمریکا علیه ایران در دوران ریاست ‌جمهوری باراک اوباما و نویسنده کتاب هنر تحریم‌ها است.این مذاکره‌ کننده پیشین ایالات متحده با ایران، محقق ارشد در دانشگاه کلمبیا و تحلیلگر ارشد بروکینگز است.

وی از چهره ‌های اصلی تیم پشتیبانی مذاکره ‌کنندگان توافق هسته ‌ای ایران در امور تحریم‌ ها در وین بوده و پیش از آن، به ‌مدت ده سال مسئول امور ایران در شورای امنیت ملی کاخ سفید و قائم مقام هماهنگی سیاست تحریم در وزارت خارجه‌ آمریکا بوده است. نفیو در کتاب هنر تحریم‌ها؛ نگاهی از درون میدان، به تشریح چارچوب فکری و عملی خود در طراحی تحریم ‌ها علیه ایران با هدف افزایش تأثیر و موفقیت آنها پرداخته است.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها