۱۳۹۹ دوشنبه ۱۱ اسفند چاپ
رئیس هیئت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مطرح کرد

اعلام آمادگی فولاد مبارکه برای احداث دهکده المپیک ۳۰۰ هکتاری

اعلام آمادگی فولاد مبارکه برای احداث دهکده المپیک ۳۰۰ هکتاری

اقتصاد میهن: رئیس هیئت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: هر هفته حرکات ورزشی توسط مربیان فولادمبارکه طراحی و از طریق سایت اتوماسیون ورزش در اختیار خانواده‌های شرکت فولاد مبارکه قرار گرفت .

مجتبی لطفی مسئول امور ورزش شرکت فولاد مبارکه پیرامون ورزش این شرکت در سال ۱۳۹۹ اظهار داشت: در سال ۹۹ به دلیل شیوع ویروس کرونا ورزش در خانه را گسترش و ترویج دادیم. هر هفته حرکات ورزشی توسط مربیان فولاد مبارکه طراحی و براساس رده سنی و نوع تمرینات از طریق سایت اتوماسیون ورزش در اختیار خانواده‌های شرکت فولاد مبارکه قرار گرفت.

«ورزش در خانه» ابتکار فولاد مبارکه برای ایام کرونا بود

وی ادامه داد: همزمان با اجرای حرکات ورزشی، یک مسابقه عکس با عنوان «ورزش در خانه» برگزار کردیم تا خانواده‌ها حرکات طراحی شده مربیان را در کنار حرکات خلاقانه ورزشی در قالب عکس در سامانه ورزش شرکت فولاد مبارکه بارگذاری ‌کنند و هر هفته به آنها جوایزی اهدا ‌شد. همچنین با اخذ مجوز از ستاد ملی مبارزه با کرونا، قراردادهایی پیرامون انجام حرکات اصلاحی در سطح شهرستان اصفهان و شهرهای همجوار منعقد شد تا خانواده فولاد مبارکه با رعایت پروتکل های بهداشتی رشته حرکات اصلاحی را برای کاهش دردهای عضلانی انجام دهند.

مشاوره آنلاین تغذیه و ورزش برای خانواده ها

مجتبی لطفی با اشاره به راه اندازی مشاوره ورزشی در خانه برای مجموعه فولاد مبارکه گفت: در این راستا خانواده ها می توانند با ورود به سایت ورزش شرکت فولاد مبارکه از موارد و نکات مشاوران و متخصصین پیرامون ورزش و تغذیه بهره ببرند. در این طرح مشاوران ورزشی و تغذیه به آنها زنگ می‌زنند و هر هفته از طریق سامانه‌های آنلاین تا نتیجه نهایی پیگیری سلامتی خانواده ها هستند.

فعالیت استخرهای باغ فردوس

مسئول امور ورزش شرکت فولاد مبارکه افزود: در یک ماه اخیر با توجه به مجوزی که از اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و وزارت بهداشت اخذ نمودیم، فعالیت استخرهای باغ فردوس را آغاز کردیم. سانس ها هر روز از ساعت ۱۳ تا ۲۰  در قالب ورزش در آب، آموزش شنا و... برپاست و خانواده‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند. همچنین فعالیت رشته های دارای مجوز همچون رزمی و سالنی مثل فوتسال و بسکتبال  آغاز شده که  خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت ورزش رشته مورد نظر را انتخاب و با رعایت پروتکل های بهداشتی آن ورزش را پیگیر کنند.

وی به اتمام و تکمیل پروژه استخر کارخانه فولادمبارکه اشاره کرد و بیان داشت: استخر کارخانه با حمایت ها و دستور مدیریت و معاونین  کارخانه آماده افتتاح است و به محض اینکه شرایط بهتر شد؛ این استخر به بهره‌برداری خواهد رسید و در اختیار کارکنان شیفتی و روزکار فولاد مبارکه قرار خواهد گرفت.

حل گره کور نقش جهان توسط فولاد مبارکه

مجتبی لطفی که علاوه بر اینکه مسئول ورزش شرکت فولاد مبارکه است، ریاست هیئت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان را نیز بر عهده دارد. وی در این راستا پیرامون ورزشگاه نقش جهان اصفهان گفت: ورزشگاه نقش جهان اصفهان واقعا گره کور نظام بود و سال ها با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کرد. ورزشگاه احداث و افتتاح شده بو. ولی به آن استانداردهای مطلوب نرسیده بود و با توجه به آماده نبودن زیرساخت‌های آن مشکلات زیادی داشت، شرکت فولاد مبارکه با توجه به مسئولیت و رسالت های اجتماعی که دارد ساخت و تکمیل ورزشگاه نقش جهان را برعهده گرفت؛ هزینه کرد تا بتواند این گره کور نظام جمهوری اسلامی ایران را حل کند و خدا را شکر با حمایت‌های فولاد مبارکه و همت مدیران فولاد مبارکه، ابه ویژه معاون اجرای پروژه‌های فولاد مبارکه، معاونت نیروی انسانی و دیگر دوستان این پروژه به اتمام رسید.

مجتبی لطفی با بیان اینکه ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مدت ۴۵ سال در اختیار شرکت فولاد مبارکه است گفت: البته این ورزشگاه مشکلاتی  نیز دارد که پیگیر هستیم هرچه زودتر آنها رفع شوند تا بتوانیم آن استانداردهای جهانی را در آن پیاده کنیم. ما از ورزشگاه های مختلفی الگوبرداری کرده ایم و سعی می‌کنیم بتوانیم روز به روز به آن استانداردهای جهانی نزدیک تر شویم.

 

دهکده المپیک ۳۰۰ هکتاری

رئیس هیئت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: مهندس عظیمیان چندین بار تاکید کرده اند که اگر وزارت ورزش و جوانان ۳۰۰ هکتار زمین نقش جهان را در اختیار شرکت فولاد مبارکه قرار دهد؛ یک دهکده المپیک آنجا احداث خواهیم شد البته در این بین عده ای جلوی پیشرفت کار را گرفته اند اما شرکت فولاد مبارکه این توانایی را دارد که این دهکده المپیک را احداث کند. احداث این دهکده به طور حتم می تواند به ورزش استان و کشور خدمت کند.

وی پیرامون نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال ایران و جایگاه دومی تیم فولادمبارکه سپاهان گفت: در اول فصل آقای محمدرضا ساکت در راس باشگاه فولاد مبارکه سپاهان قرار گرفت. کسی که اشراف کاملی در خصوص باشگاهداری دارد و دهه طلایی سپاهان با ساکت رقم خورد. از طرفی محرم نویدکیا اسطوره باشگاه بزرگ سپاهان محسوب می شود؛ ورزشکاری که با متانت خاصی که دارد آرامش خوبی را در تیم ایجاد کرده است.در عین حال کل فضای باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از مدیرعامل تا اعضای هیئت مدیره همه و همه برای موفقیت باشگاه تلاش می کنند و این خیلی موثر است.

وجود ۹۰ تیم ورزشی در باشگاه سپاهان

مجتبی لطفی ادامه داد: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تنها یک تیم فوتبال ندارد بلکه این باشگاه نزدیک به ۹۰ تیم ورزشی در رشته‌های مختلف در دو بخش آقایان و بانوان دارد. همچنین در راس باشگاه افرادی همراه و همسو با سیاست‌های شرکت فولاد مبارکه اند گام بر می دارند. از طرفی کادرفنی تیم فوتبال سپاهان اعم از محرم نویدکیا، علیرضا مرزبان، محمود کریمی، فرهاد بهادرانی، رحمان احمدی، رضا فتاحی و ...  همه یکدل و رفیق هستند و حضور محرم نویدکیا این رفاقت و همدلی را صد چندان کرده است.

برای قهرمانی جام حذفی باید از سد همه تیم ها گذشت

رئیس هیئت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پیرامون قرعه کشی جام حذفی فوتبال در مرحله یک شانزدهم نهایی و رقابت سپاهان با مس رفسنجان در این مرحله بیان داشت: تیمی که می‌خواهد قهرمان جام حذفی فوتبال شود برایش فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی کند و همه تیم‌ها را باید شکست دهد. تیم مس رفسنجان و تیم های دیگر برای ما قابل احترام هستند اما برای قهرمانی باید از سد رقیبان گذشت.وی در خصوص فصل نقل و انتقالات فوتبالی گفت: نقل و انتقالات تنها با نظر کادر فنی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان انجام می‌شود و تا زمانیکه قطعی نشده نمی‌توان پیرامون آن صحبت کرد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها