۱۳۹۹ سه شنبه ۷ بهمن چاپ

انتقاد شدید اصولگرایان از افشاگری «احمد توکلی»؛ پیرمرد ساده‌لوح ، مذبذب!

انتقاد شدید اصولگرایان از افشاگری «احمد توکلی»؛ پیرمرد ساده‌لوح ، مذبذب!

اقتصاد میهن: به دنبال انتشار یادداشت احمد توکلی درباره رضا مطلبی کاشانی، ابر بدهکاری که غسال ایت الله مصباح یزدی و برخی دیگر از روحانیون سرشناس نزدیک به حاکمیت؛ برخی کانال های خبری اصولگرا ضمن توهین به رییس سازمان دیده بان شفافیت نوشتند: جفای آقای توکلی که سوژه به دست لاشخورهای سیاسی داده است نابخشودنی است.

گفتنی است دو خبرگزاری مهم فارس و تسنیم نامه احمد توکلی درباره مالک تک ماکارون را بازتاب نداده اند.اما در این بین خبرگزاری رجانیوز ارگان تبلیغاتی جبهه پایداری و پایگاه انتشار دهنده افکار آیت الله مصباح در همین رابطه می نویسد: توکلی در آخرین اظهارات خود به دروغ مدعی شده که غسال آیت الله مصباح یزدی، یک ابَربدهکار بانکی است! این اتهام دروغ توسط فرزند مرحوم علامه مصباح تکذیب شده و به ایشان اطلاع داده شده است که البته تا کنون عذرخواهی نکرده است.

توکلی با سابقه این مواضع زیگزاگی در یادداشت اخیر خود که بیشتر به عقده‌گشایی علیه نیروی ثابت قدم انقلاب شبیه است حتی پای «جن‌گیرها» را هم وسط کشیده و گفته: «بررسی برخی پرونده هایی که در دیده بان شفافیت و عدالت در جریان است نشان دهنده نقشی است که متأسفانه جن گیرها و کهانت ورزان فاسد در سال های اخیر در اتخاذ تصمیمات مرموزانه و ناکارآمدساز و جورافزای برخی از مسئولان و سرشناسان داشته اند» امیدی به اصلاح شخصیت مذبذب احمد توکلی نیست، اما انصاف حکم می‌کند که وی بابت این اتهام‌ز‌نی دروغ از مقام معظم رهبری و خانواده آیت‌الله مصباح و جریان انقلابی عذرخواهی کند.

محمدجواد ابطحی، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری  نیز درباره این یادداشت احمد توکلی گفت: آقای توکلی مجموعه‌ای در ارتباط با شفافیت و این دست از مسائل دارد، اما خود درگیر بیماری پارکینسون است و در وضعیت سلامتی مناسبی نیست.

نماینده مردم خمینی‌شهر در ادوار هفتم تا نهم مجلس همچنین تاکید کرد: من معتقدم از نام ایشان (احمد توکلی) استفاده می‌شود و افرادی سایت و موسسه را از طرف او اداره می‌کنند؛ به هر حال با وضعیت و شدت بیماری، نمی‌توان از آقای توکلی درباره اظهاراتشان توقعی داشت. وی درباره ادعای توکلی مبنی بر وجود اسناد در موسسه دیده‌بان شفافیت و عدالت می‌گوید: اگر ایشان اسنادی دارند ارائه کنند، ما که با ایشان تعارفی نداریم و بیشتر از آقای توکلی هم نگران نفوذ افراد با چهره‌های موجه در بین مسئولان و چهره‌های نظام هستیم و به خوبی می‌دانیم که از ابتدای انقلاب اسلامی مساله نفوذ وجود داشته است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها