۱۳۹۹ شنبه ۴ بهمن چاپ

سیلی نماینده مجلس به سرباز راهور/ آقای نماینده مجلس چه زود دست بزن پیدا کردی...!

سیلی نماینده مجلس به سرباز راهور/ آقای نماینده مجلس چه زود دست بزن پیدا کردی...!

اقتصاد میهن: در فیلم منتشر شده در شبکه های اجتماعی عنابستانی نماینده سبزوار (خراسان رضوی) به علت ممانعت سرباز راهور از ورود وی به خط ویژه اتوبوس، عصبانی شده و به صورت این سرباز سیلی زده است.

به گفته سربازی که فیلم او منتشر شده، یک خودرو به دنبال عبور از خط ویژه در مرکز تهران بوده اما سرباز پلیس مانع می شود و خواستار مدارک می شود. به دنبال این اتفاق، درگیری لفظی به وجود می آید و نماینده مجلس، به صورت سرباز، سیلی می زند.

دستور ویژه فرمانده ناجا برای پیگیری ضرب و شتم مامور راهور توسط نماینده مجلس

سردار مهدی حاجیان، در واکنش به انتشار خبری مبنی بر سیلی یکی از نمایندگان مجلس به مأمور وظیفه راهور در محدوده خط ویژه دروازه دولت پایتخت و بازتاب آن در فضای مجازی، اظهار کرد: سردار حسین اشتری؛ فرمانده نیروی انتظامی بلافاصله دستور ویژه‌ای برای حمایت از حقوق سرباز وظیفه راهور و پیگیری موضوع از طریق معاونت حقوقی و بازرسی نیروی انتظامی صادر کرد.

سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه صیانت از حقوق آحاد پرسنل نیروی انتظامی از دستورات اکید فرمانده نیروی انتظامی است، افزود: اعتقاد، باور و تأکید سردار اشتری همواره بر این است که سربازان وظیفه را نیز چون فرزندان خود بدانیم و در صیانت از شخصیت، کرامت انسانی و حق و حقوقشان لحظه‌ای دریغ و درنگ نکنیم، ایشان بارها به همه فرماندهان تأکید کرده‌اند که این جوانان، امانتی در دستان ما هستند بنابراین اجازه نمی‌دهیم به ساحت مقدس سبزپوشان خدوم نیروی انتظامی در هر جایگاه و مقامی توهین و تعدی شود.این مقام انتظامی تأکید کرد: در صورت احراز تقصیر نماینده مجلس، نیروی انتظامی از حق کارکنان خود به جدیت دفاع خواهد کرد.

واکنش عباس عبدی به خبر سیلی نماینده مجلس به سرباز راهور

عباس عبدی (روزنامه نگار) توئیت زد: مردم و افکار عمومی ناظر هستند که چگونه از حقوق سرباز وطن‌شان دفاع می‌شود.

آقای نماینده مجلس چه زود دست بزن پیدا کردی...!

حسام‌الدین آشنا نیز به سیلی زدن یک نماینده به سرباز ناجا واکنش نشان داد. حسام الدین آشنا، در واکنش به سیلی زدن نماینده سبزوار به یک سرباز در توئیتی نوشت؛

چه زود دست بزن پیدا کرده اند.

وعده برخورد قانونی با سیلی نماینده مجلس به سرباز راهور ناجا

عضو هیات رییسه مجلس به سیلی نماینده مجلس به سرباز راهور ناجا واکنش نشان داد.

نماینده سبزوار، سیلی‌زدن به سرباز راهور را رد کرد

عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان درباره ماجرای سیلی زدن به مامور ناجا توسط نماینده مردم سبزوار توضیحاتی ارائه کرد.محمدرضا دشتی اردکانی در واکنش به خبر ضرب و شتم ماموران نیروی انتظامی توسط یکی از نمایندگان مجلس و روند بررسی این موضوع در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: اگر گزارشی به دسته هیئت نظارت برسد قطعا آن را بررسی خواهند کرد، بنده تاکنون استعلام گرفته‌ام هنوز شکایتی به ما واصل نشده است.وی افزود: بنده با آقای عنابستانی صحبت کرده‌ام و ایشان درگیری فیزیکی خود با مامور پلیس را به طور کلی تکذیب کردند.دشتی اردکانی ادامه داد: آقای عنابستانی گفتند که سرباز به من توهین کرد، ولی بنده به صورت فیزیکی با وی درگیر نشده‌ام. وی در پایان خاطر نشان کرد: باید این پرونده را در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان بررسی کنیم و نتیجه آن را به اطلاع مردم خواهیم رساند.

 

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها