۱۳۹۹ سه شنبه ۳۰ دي چاپ

پای نظارت استصوابی به راننده‌های تاکسی هم کشیده شد!

پای نظارت استصوابی به راننده‌های تاکسی هم کشیده شد!

اقتصاد میهن: محمدرضا احمدی سنگری، نماینده رشت در مجلس یازدهم گفته است که؛ رانندگان تاکسی به‌واسطه شغلشان با افراد فراوان و مختلفی سروکار دارند و متأسفانه برخی از همین افراد ناخواسته با سخنانی که مطرح می‌کنند به‌عنوان یک بنگاه تبلیغاتی ضد نظام اقدام می‌کنند.

وی با انتقاد از بی‌سروسامانی ناوگان‌های حمل‌ونقل بین‌شهری تصریح کرد: ایستگاه‌های بین‌شهری باید ساماندهی شود و در برخی از موارد شاهد هستیم که شهرداری‌ها به‌واسطه اینکه ناوگانی مابین محدوده خدماتی وجود دارد به عملکرد آن نظارتی ندارند و حتی نرخ کرایه در این ایستگاه‌ها توسط افراد خاصی تعیین می‌شود. نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تغییر دائمی برخی از ایستگاه‌های تاکسی گفت: تمامی فعالیت‌ها در این حوزه باید بر اساس چارچوب و منشور مشخص انجام شود.

در همین رابطه عباس عبدی، تحلیلگر مسائل سیاسی و اجتماعی با اشاره به سخنان نماینده رشت، در حساب شخصی خود در توییتر نوشت: «احتمالا در بودجه سال آینده هزار میلیارد تومان هم برای تولید محتوای تاکسی و صدور جواز کار در تاکسی برای صدا و سیما اختصاص بدهند و اگر با این کار حل نشد انتخاب رانندگان را با نظارت استصوابی انجام خواهند داد».

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها