۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۰ دي چاپ

افشای نقش آلمان در ترور سردار سلیمانی + تصویر و نقشه

افشای نقش آلمان در ترور سردار سلیمانی + تصویر  و نقشه

اقتصاد میهن: معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه، گفته است که اخبار و اطلاعاتی به دست ایران رسیده که نشان می‌دهد پایگاه آمریکایی‌‌‌ها (رامشتاین) در آلمان در تبادل اطلاعات میان پهپادهای آمریکایی که در ترور قاسم سلیمانی درگیر بوده‌اند، دخیل بوده است.

علی باقری کنی، گفت که تهران از آلمان به عنوان یکی از کشورهایی که «به نوعی دخیل و درگیر» در ماجرای ترور قاسم سلیمانی، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران بوده، خواسته است تا اطلاعات و مستندات خود را در اختیار دستگاه قضایی ایران قرار دهد.باقری کنی در ادامه گفته است که اخبار و اطلاعاتی به دست ایران رسیده که نشان می‌دهد پایگاه آمریکایی‌‌‌ها (رامشتاین) در آلمان در تبادل اطلاعات میان پهپادهای آمریکایی که در ترور سردار قاسم سلیمانی درگیر بوده‌اند، دخیل بوده است.

در تصویر زیر، نقش عملیاتی این پایگاه آلمانی را می‌بینید. پایگاه هوایی رامشتاین (Ramstein) پایگاه هوا نیروی ایالات متحده و نیروهای ناتو در خاک آلمان است که برای فرماندهی حمله هوایی به کشورهای عراق، یمن، سومالی و... صورت میگیرد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها