۱۳۹۹ يکشنبه ۳۰ آذر چاپ
معاون خدمات شهری شهرداری تهران مطرح کرد:

آماده باش30 هزار نفر نیروی کارگری برای بارش نزولات آسمانی

آماده باش30 هزار نفر نیروی کارگری برای بارش نزولات آسمانی

اقتصاد میهن: معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: آماده باش۳۰هزار نفر نیروی کارگری در بخش رفت و روب و فضای سبز پایتخت، برای بارش نزولات آسمانی خبر داد.

مجتبی یزدانی ، پاکسازی و لایروبی نزدیک به ۵۳۰کیلومتر از کانال ها و مسیل های پایتخت، پاکسازی و رصد مستمر۱۰هزار کیلومتر انهار مویرگی شهر تهران، فعالیت و آماده باش 5 سایت مرکزی پشتیبان و ۱۶۲سایت برف روبی به صورت اصلی و فرعی دارای امکانات، تجهیزات، ادوات و نیروی انسانی آموزش دیده،بکارگیری ۲۹۰دستگاه ماشین آلات مکانیزه تخصصی و... برف روبی، بکارگیری ۲۴۸دستگاه موتور پمپ آبکش بسیار قوی در نواحی 124 گانه و... بخشی از مجموعه اقدامات این معاونت برای بارش نزولات آسمانی برشمرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، مجتبی یزدانی در توضیح مجموعه اقدامات این معاونت برای بارش برف و باران در پایتخت گفت: اقدامات این معاونت در خصوص بارش باران از ابتدای فروردین ماه 99 آغاز گردید که طی آن تمامی مسیل ها و کانال ها با همکاری مناطق 22گانه، سازمان ها و شرکت های حوزه خدمات شهری به شکل مستمری رصد و لایروبی شد که مهم ترین عامل جهت جلوگیری از وقوع سیل در پایتخت همین مجموعه اقدامات بوده است که به خوبی هم در رسانه ملی منعکس گردید .

یزدانی در ادامه گفت: جلسات مستمری با کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران،چندین جلسه در دفتر شهردار محترم تهران و مدیرکل دفتر شهردار و معاونین عمرانی،امور مناطق، ترافیک، مالی، برنامه ریزی و اجتماعی تشکیل و تمامی موارد و موضوعات مرتبط با بارندگی ها در این جلسات رصد و هماهنگی های لازم در این خصوص انجام شد.
او در ادامه با بیان این که تمامی کانال ها و مسیل ها توسط اکیپ های خدمات شهری به شکل مستمری رصد و پایش می شوند، اضافه کرد: حوزه خدمات شهری و سازمان بازرسی تمامی این موضوعات را ارزیابی و کنترل می کنند که تمامی مجموعه اقدامات به شکل مطلوب و ویژه ای اجرایی شود.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها