۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۷ آذر چاپ

کسب لوح تقدیر رضایتمندی مشتری از سوی فولاد هرمزگان

کسب لوح تقدیر رضایتمندی مشتری از سوی فولاد هرمزگان

اقتصاد میهن: در همایش همایش سراسری رضایتمندی مشتری که با حضور مسئولان اتاق بازرگانی ،صنایع ،معادن وکشاورزی ایران و جمعی از تولیدکنندگان و صنایع کشور برگزار شد ، از فرزاد ارزانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به دلیل انجام اقدامات موثر و شایسته در جهت رضایتمندی مشتری تقدیر به عمل آمد .

میثم چعبی رییس فروش داخلی فولاد هرمزگان در حاشیه این همایش گفت : برای رسیدن به نتایج مطلوب و تداوم حضور در عرصه تجارت یکی از مهمترین کارها کسب رضایت حداکثری مشتری می باشد . چعبی تاکید کرد : یکی از فاکتورهای بسیار مهم در رضایتمندی مشتری شناسایی نیازها و سعی در رفع آنها است ؛ که این مهم در فولاد هرمزگان  سالانه از طریق  نظر سنجی و همچنین برگزاری همایش هاو جلسات حضوری و افزایش سبد محصول طبق نیاز مشتری صورت می پذیرد.

 

رئیس فروش داخلی فولاد هرمزگان  با اشاره به اهمیت موضوع رضایتمندی مشتری در فولاد هرمزگان  گفت :استراتژیها و اقدامات متعددی برای حفظ و افزایش رضایت مشتریان  در فولاد هرمزگان تعریف شده است  که میتوان از انجام نیاز سنجی و رسیدگی به شکایات مشتریان ، سنجش رضایت مشتریان و دریافت بازخورد از مشتریان و نیازهای آتی آنها در راستای سیاست گذاریهای سازمان به منظور افزایش حداکثری رضایت مشتریان و رعایت حقوق آنها نام برد . با یستی خاطر نشان کرد:  فولاد هرمزگان  در سال جهش تولید موفق شد استاندارد ایزو۱۰۰۰۴  را در خصوص رضایتمندی مشتریان کسب نماید.

کلید

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها