۱۳۹۹ سه شنبه ۲۵ آذر چاپ
برای هفتمین سال متوالی؛

ایرانسل تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت کرد

ایرانسل تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت کرد

اقتصاد میهن: ایرانسل تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد. این، هفتمین سال متوالی است که ایرانسل تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در مراسمی با حضور دکتر عباس تابش، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و جمعی از مدیران این سازمان و دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل و جمعی از مدیران ایرانسل، تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به ایرانسل اعطا شد.مراسم روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، ۹ اسفند هر سال، پس از ارزیابی شرکت‌های مختلف در زمینۀ رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، طی همایشی توسط وزارت صمت برگزار و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، به شرکت‌های برتر در این زمینه اهدا می‌شود. اعطای تندیس‌های نوزدهمین دورۀ این ارزیابی، مربوط به سال ۱۳۹۸، پس از اتمام ارزیابی توسط تیم‌های داوری، به دلیل شرایط کرونایی و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، با تأخیر و بدون برگزاری همایش حضوری، انجام شد.

ایرانسل برای هفتمین سال متوالی، با کسب رضایتمندی بالای ۹۰ درصدی مشترکان، موفق به دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شد. اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، تنها اپراتور تلفن‌همراه است که امسال موفق به دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شده است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها