۱۳۹۹ يکشنبه ۹ آذر چاپ

یک میلیون امضا برای اخراج زیباترین بازیگر زن جهان

یک میلیون امضا برای اخراج زیباترین بازیگر زن جهان

اقتصاد میهن: امبر هرد در بسیاری از نظرسنجی‌ها به‌عنوان زیباترین بازیگر زن جهان انتخاب شده است ولی به دلیل آن‌که طرفداران سینما باور دارند او به زندگی هنری همسر سابقش جانی دپ لطمه زده است، چندان چهره محبوبی نیست.

کارزار اخراج "امبر هرد" از فیلم "آکوامن ۲" به ۱.۲ میلیون امضا رسید. همسر سابق "جانی دپ" در این دنباله نقش "هیرا" را در مقابل "جیسون موموآ" بازی می‌کند و پس از اعلام حکم دادگاه شکایت دپ از نشریه‌ی "سان"، هواداران خواستار اخراج او شده بودند.در بخشی از این دادخواست ادعا شده است که هرد پس از جدایی در سال ۲۰۱۷ "به شکلی سیستماتیک برای لکه‌دار کردن دپ در هالیوود کوشیده است." این دادخواست مجازی در بخش دیگری هرد را متهم به دروغ‌گویی و بدرفتار نشان دادن همسر سابقش کرده است. هرد از مدت‌ها قبل ستاره‌ی "دزدان دریایی کارائیب" را به خشونت خانگی متهم کرده است. نشریه‌ی "سان" و دبیر آن "دن ووتن" در مقاله‌ای به این مسئله پرداخت و دپ را "ضارب همسر" خواند. دادگاه شکایت دپ از این نشریه تابستان گذشته برگزار شد و در نهایت قاضی اعلام کرد که این ادعای نشریه "اساساً درست" بوده‌ است.

چند روز پس از اعلام این حکم، دپ به درخواست استودیوی برادران وارنر از چندگانه‌ "جانوران شگفت‌انگیز" کناره‌گیری کرد. این اتفاق هواداران دپ را خشمگین ساخت و آن‌ها خواستار اخراج هرد از "آکوامن ۲" شدند. با این حال، هرد اخیرا در مصاحبه با "اینترتینمنت ویکلی" ادعا کرد که کمپین‌های ایجاد شده علیه او در شبکه‌های اجتماعی با پول مدیریت می‌شوند "زیرا اساسی در واقعیت ندارند." این هفته گزارش شد که درخواست استیناف اولیه‌ دپ رد شده و قاضی دستور داده است که دپ به نشریه‌ "سان" ۶۲۸ هزار پوند پرداخت کند. استودیوی برادران وارنر روز گذشته تأیید کرد که "مدس میکلسن" را جانشین دپ در نقش "گلرت گریندل‌والد" کرده است. پیش‌تر گزارش شده بود که دپ دستمزد هشت رقمی خود را برای "جانوران شگفت‌انگیز ۳" دریافت خواهد کرد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها