۱۳۹۹ سه شنبه ۴ آذر چاپ

بیمه مرکزی: پرداخت خسارت بیمه شخص ثالث محدودیت ساعت ندارد

بیمه مرکزی: پرداخت خسارت بیمه شخص ثالث محدودیت ساعت ندارد

اقتصاد میهن: بیمه مرکزی اعلام کرد: پرداخت خسارت در دوره اعتبار بیمه شخص ثالث (اعم از خسارت های مالی و بدنی)، بیمه حوادث راننده و همچنین بیمه های بدنه اتومبیل؛ محدود به ساعت خاصی از شبانه روز نیست.

روابط عمومی بیمه مرکزی اعلام کرد: متعاقب انعکاس پیامی در برخی از شبکه‌های خبری مبنی برعدم پرداخت خسارت به زیاندیدگانی که در ساعت‌های ۲۱ الی ۴ بامداد روزبعد در سطح شهر تردد می‌کنند، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ضمن تکذیب این مطلب آورده است که درصورت بروز خسارت در ساعات منع تردد نیز بیمه‌گذاران/ زیان‌دیدگان محترم می‌توانند طبق روال سابق نسبت به اعلام و دریافت خسارت از شرکت بیمه مربوطه اقدام نمایند.

بیمه مرکزی ضمن تکذیب اخبار منتشره مبنی بر عدم پرداخت خسارت از طرف شرکت‌های بیمه در ساعات منع تردد (از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح) آورده است؛ پرداخت خسارت در دوره اعتبار بیمه شخص ثالث (اعم از خسارت‌های مالی و بدنی)، بیمه حوادث راننده و همچنین بیمه‌های بدنه اتومبیل؛ محدود به ساعت خاصی از شبانه روز نیست و شرکت‌های بیمه با رعایت مقررات قانون بیمه شخص ثالث و حوادث راننده، شرایط عمومی و خصوصی بیمه نامه بدنه اتومبیل، مکلف به جبران خسارات وارده در تمام ایام و ساعات می‌باشند؛ بنابراین در صورت بروز خسارت در ساعات منع تردد نیز بیمه‌گذاران/ زیان‌دیدگان محترم می‌توانند طبق روال سابق نسبت به اعلام و دریافت خسارت از شرکت بیمه مربوطه اقدام نمایند.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها