۱۴۰۲ دوشنبه ۲۳ بهمن چاپ

سرمایه همراه اول به ۸۹۲۰ میلیارد تومان افزایش یافت

سرمایه همراه اول به ۸۹۲۰ میلیارد تومان افزایش یافت

اقتصاد میهن: با موافقت اکثریت سهامداران حاضر در مجمع عمومی فوق‌العاده همراه اول، سرمایه ثبتی شرکت ارتباطات سیار ایران به ۸۹۲۰ میلیارد تومان ‌‌‌‌‌افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت ارتباطات سیار ایران با حضور ۹۱ درصدی سهامداران و به ریاست علی بقایی رییس هیات مدیره این شرکت در ساختمان ستاره ونک تهران برگزار شد.تصمیم گیری درباره «افزایش سرمایه»، تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس و ساير مواردی که در صلاحیت تصمیم گیری مجمع عمومی فوق العاده است، از جمله دستوراتی بود که با اکثریت آراء در تمامی بندها به تصویب رسید.در این مجمع ضمن ارائه گزارشی اجمالی از وضعیت شاخص های مالی همراه اول، به اهمیت دلیل ارائه پیشنهاد افزایش سرمایه چهار هزار میلیارد تومانی به شرح ۱۴۰۰ میلیارد تومان از محل سود انباشته و ۲۶۰۰ میلیارد تومان از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران نیز پرداخته شد.

سیدعباس نوربخش، معاون مالی و تدارکاتی همراه اول با بیان اینکه اصولاً تصمیم به افزایش سرمایه اقدامی مثبت در راستای تأمین منافع آتی سهامداران است زیرا منابع مالی جدید در طرح های توسعه ای به کار گرفته می شود که در نهایت این طرح جدید منجر به کسب سود برای شرکت می شود، گفت: شرکت ارتباطات سیار ایران در سال های ۱۳۹۳، ۱۳۹۷، ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰ به ترتیب افزایش سرمایه های ۲۰۰، ۵۶۰، ۹۶۰ و ۲۸۰۰ میلیارد تومانی داشته است.امروز نیز با هدف بهره مندی از معافیت مالیاتی حدودا ۳۰۰ میلیارد تومانی، پیشنهاد افزایش سرمایه ۱۴۰۰ میلیارد تومانی از محل سود انباشته مورد موافقت سهامداران قرار گرفت و سرمایه شرکت ارتباطات سیار ایران با ۱۸٫۶ درصد افزایش به ۸۹۲۰ میلیارد تومان ‌‌‌‌‌رسید.

همچنین افزایش سرمایه از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران به مبلغ ۲۶۰۰ میلیارد تومان به مدت دو سال در اختیار هیات مدیره شرکت قرار گرفت. سهامداران حاضر و برخط که از طریق live.mci.ir پیگیر مجمع عمومی فوق العاده همراه اول بودند، ضمن طرح درخواست و سوالات فنی و تخصصی از مدیرعامل و معاون مالی و تدارکاتی همراه اول که تماما توسط مهدی اخوان بهابادی و سیدعباس نوربخش پاسخ داده شد، در پایان با تمامی بندهای دستور جلسه موافقت کردند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها