۱۴۰۲ چهارشنبه ۲۵ بهمن چاپ

طرح توسعه فولاد اکسین با اولویت تامین نیازهای اولیه بازارهای داخل

طرح توسعه فولاد اکسین با اولویت تامین نیازهای اولیه بازارهای داخل

اقتصاد میهن: شرکت فولاد اکسین خوزستان با وجود محدودیت های انرژی در تابستان و زمستان در زمینه تولید و سودآوری عملکرد بی‌سابقه‌ای را محقق کرد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن از روابط عمومی، این شرکت برای رسیدن به برنامه‌های سودآور و کسب قابل‌توجه درآمد در مسیر توسعه پایدار اقتصادی، اجرای طرح توسعه مجتمع فولادی را در اکسین خوزستان دنبال می‌کند که لازمه تحقق موارد فوق، سرمایه و تامین منابع مالی مورد نیاز است.شرکت فولاد اکسین خوزستان که همچنان در مدار رشد تولید و سودآوری حرکت می‌کند برای رسیدن به خواسته‌های تعریف و تبیین‌شده در برنامه تولید و اشتغالزا که نتیجه رشد اقتصادی و ارزآوری برای استان و منطقه را به دنبال دارد، طرح توسعه فولاد اکسین را با جدیت هرچه تمام‌تر پیگیری می‌کند.فولاد اکسین خوزستان با تولید ورق‌های فولادی با استحکام بالا، در اجرای پروژه‌های ملی نقش آفرینی می‌کند و از طریق رشد تولیدات خود به افزایش سودآوری و رکوردهای متعدد همچون ثبت رشد ۶۹ درصدی درآمد و سودآوری ۳۲ درصد بالاتر از دوره ۱۰ ماهه سال قبل نیز دست یافته است.

علاوه بر این، فولاد اکسین خوزستان مسئولیت‌های اجتماعی را نیز به عنوان یک اولویت در نظر می‌گیرد و با توجه به رویکرد‌های استراتژیک اقتصادی خود، تمهیداتی را برای ارتقای سودآوری و ایجاد فرصت های شغلی پایدار اتخاذ می‌کند.تیم مدیریتی و مجموعه کارکنان فولاد اکسین خوزستان همت و تلاش خود را به عنوان یک تامین‌کننده اصلی و تولیدکننده ورق‌های موردنیاز فولادسازان کشور در حدی بالاتر از یک اقدام جهادی در تولید به کار گرفته‌اند. این پولادمردان عرصه تلاش و فعالیت برای کمک به تولید داخل و تامین نیازهای داخل و درآمدزایی حاصله برای توسعه و آبادانی منطقه و استان همچنان به دنبال طرح‌های توسعه‌ای این مجموعه در اکسین خوزستان هستند.

مدیریت در شرکت فولاد اکسین خوزستان در کنار تعاریف معمول خود دارای یک رشته ابزارهای جدید در به کارگیری برای رشد تولید و درآمد است. این شرکت به دلیل اجرای صحیح برنامه‌های مدیریتی با اجرای ممیزی شخص ثالث تمدید گواهینامه‌های مدیریتی شرکت، موفق به تمدید ۹ گواهینامه مدیریتی خود شد.ممیزی شخص ثالت بمنظور ثبت و صدور گواهینامه های سیستم های مدیریتی شامل، سیستم مدیریت آموزش ISO۱۰۰۱۵، سیستم های ارزیابی و تعیین سطح رضایتمندی و همچنين شکایات مشتریان سری‌های ISO۱۰۰۰۰، سیستم مدیریت کیفیتISO۹۰۰۱، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای ISO ۴۵۰۰۱، سیستم مدیریت محیط زیستISO۱۴۰۰۱، سیستم مدیریت انرژی ISO۵۰۰۰۱ و تعیین میزان برآورده شدن الزامات آنها از جمله این ۹ گواهینامه مدیریتی است.

شرکت فولاد اکسین با تمرکز بر تحقیق و پژوهش در مرکز تحقیقات و توسعه (R&D) و با به‌کارگیری دانشجویان نخبه و متخصص جامعه دانشگاهی در دانشگاه اهواز توانسته است به جایگاه واقعی در صنعت فولاد ایران دست یابد.فولاد اکسین خوزستان یکی از شرکت های سرآمد در صنعت فولاد کشور بوده و با تولید انبوه ورق های عریض فولادی استحکام بالا در اجرای پروژه‌های ملی به خوبی نقش آفرینی می‌کند. مدیریت این شرکت معتقد است که لازمه تحقق ظرفیت اسمی کارخانه اجرای طرح توسعه مجتمع فولادی شرکت می باشد.

به همین منظور، تفاهم‌نامه‌ای میان مدیریت این شرکت و بانک صادرات ایران در جهت توسعه همکاری‌های دو جانبه و به‌کارگیری ظرفیت‌ها و امکانات شعب داخلی و خارجی برای حمایت از طرح توسعه مجتمع فولادی اکسین خوزستان به امضاء رسید.شرکت فولاد اکسین تنها تولیدکننده ورق های عریض و باکیفیت فولادی در خاورمیانه است و اولویت خود را بر احداث کارخانه فولادسازی در مسیر تامین مواد اولیه موردنیاز داخل قرار می‌دهد. فولاد اکسین در طرح توسعه خود بنا دارد تا با راه اندازی کارخانه فولادسازی ضمن تولید اسلب های ۲۳ تنی، ظرفیت اسمی شرکت که یک میلیون و ۵٠ هزار تن است را به طور کامل به انجام برساند. همکاری و شراکت با شرکت فولاد اکسین خوزستان در راستای هم‌افزایی و حمایت از تولید داخل، برای مجموعه مهندسی نفت و گاز ایران دارای اهمیت بالایی است. این شرکت نماد اصلی روحیه بالا و خودباروری است که با شناسایی نیازهای مجموعه های نفت و گاز، به دنبال تولید محصولات جدید با هدف رفع این نیازها می‌باشد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها