۱۳۹۹ دوشنبه ۳۱ شهريور چاپ

آغاز عرضه سی و یکمین مرحله اوراق گواهی سپرده مدت‌دار در شعب بانک اقتصادنوین

آغاز عرضه سی و یکمین مرحله اوراق گواهی سپرده مدت‌دار در شعب بانک اقتصادنوین

اقتصاد میهن: بانک اقتصادنوین بر اساس مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با هدف ایجاد بستر مناسب و مطمئن سرمایه‌گذاری برای مشتریان، اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (عام) منتشر می‌کند.

به گزارش عمومی بانک اقتصادنوین؛ مرحله سی‌ و یکم اوراق گواهی سپرده سرمایه‌گذاری (عام) از امروز دوشنبه سی و یکم شهریور ماه تا پایان سال جاری در تمام شعب این بانک در سراسر کشور عرضه خواهد شد.این اوراق یک‌ساله، با نرخ سود علی‌الحساب ۱۸ درصد سالانه، معاف از مالیات و مبالغ آن ضریبی از یک‌میلیون ریال است. اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (عام) این بانک، الکترونیکی و با نام، غیرقابل‌ انتقال به غیر و همراه با قابلیت بازخرید قبل از سررسید نزد شعب بانک اقتصادنوین (با نرخ ۱۰ درصد سالانه) است.

همچنین مقاطع پرداخت سود علی‌الحساب این اوراق ماهانه خواهد بود و پرداخت اصل و سودهای علی‌الحساب آن توسط بانک اقتصادنوین تضمین‌شده است. علاقه‌مندان به استفاده از این فرصت سرمایه‌گذاری می توانند به یکی از شعب بانک اقتصادنوین در سراسر کشور مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز ۲۴ ساعته ارتباط با مشتریان این بانک به شماره ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها