۱۳۹۹ يکشنبه ۳۰ شهريور چاپ

فیلم کوتاه مَگرالِن بهترین فیلم جشنواره لیفت‌آف کانادا شد

فیلم کوتاه مَگرالِن بهترین فیلم جشنواره لیفت‌آف کانادا شد

اقتصاد میهن: فیلم کوتاه «مگرالن» برنده جایزه بهترین فیلم جشنواره بین المللی لیفت‌آف کانادا شد.

به گزارش روابط عمومی، فیلم کوتاه «مَگرالِن» به کارگردانی و تهیه کنندگی مریم زارعی و نویسندگی پیام سعیدی جایزه بهترین فیلم جشنواره بین المللی لیفت‌آف کانادا را از آن خود کرد. همچنین آریو متوقع نامزد دریافت جایزه بهرین فیلمبرداری در این دوره از جشنواره شد که اواخر سال میلادی جاری برای دریافت این جایزه با ۱۱ فیلمبردار دیگر از سراسر جهان به رقابت خواهد پرداخت.برگزیدگان این جشنواره که در این دوره به دلیل شیوع ویروس کرونا به مدت دو هفته همزمان با سپتامبر ۲۰۲۰ به صورت آنلاین برگزار شد؛ در بخش های مختلف با دریافت جوایز و تندیس در این دوره معرفی شدند.

مریم زارعی که با اولین تجربه فیلم سازی اش در یازدهمین دوره این جشنواره حضور داشت، دانش آموخته تئاتر از دانشگاه سوره و دانشگاه آلبرتا کانادا است و تجربه کارگردانی و طراحی تئاتر در جشنواره های مختلف داخلی و خارجی را در کارنامه دارد.فیلم کوتاه «مَگرالِن» داستان خانواده ای را روایت می‌کند که در یک قبرستان ماشین زندگی می‌کنند. دختر کوچک خانواده که نابیناست به همراه برادر بزرگترش در قبرستان ماشین ها ماشینی برای خود ساخته اند که در آن روزهایشان را می گذرانند. اتفاقی باعث برهم خوردن نظم متزلزل خانواده می شود و

عوامل فیلم عبارتند از : بازیگران: آتنا سلیمانی، رزمریم کاظمی، طاها نجف پور و منصور نصیری، دستیار کارگردان: حامد عزیزی، طراح صحنه و لباس: آرام موسوی، فیلمبردار: آریو متوقع، تدوینگر : پویان شعله ور، منشی صحنه: مهرآفرین محمدبیگی، مدیر تولید: امیر مرسلی، صدا گذاری: حسن شبانکاره، اصلاح رنگ و نور: نیما دبیرزاده، سیجی آرتیست: محمد جمشیدی، طراح گریم: سینا کلانی، مدیر رسانه ای: باران بن‌یاسین، صدابردار: احمد صابری، دستیار صحنه: محمد باباخانلو، دستیاران فیلمبردار: اردلان معتمدی، مصطفی ساجدی معین، بهنام مرسلی و علی مرجوعی، دستیار لباس: مهدیه مطهری، عکاس: پرهام عاشوری، فیلمبردار پشت صحنه: محمد نعمتی، اهنگساز: فرهاد خسروی، اپراتور دوربین: سهیل ملکی، مهدی نوروزی، سینه موبیل: الهیار حیدری، مسئول فنی: محمد فرقدانی و مدیر ترابری: عباس نوردی.

گفتنی است، شبکه جهانی جشنواره فیلم لیفت‌آف (LIFT OFF GLOBAL NETWORK)  در ۱۱ شهر مختلف جهان به میزبانی لندن، سیدنی، منچستر، ملبورن، آمستردام، برلین، تورنتو، توکیو، پاریس، نیویورک و لس آنجلس برگزار می شود. این جشنواره رویداد مستقل سینمایی است که به منظور کشف استعدادهای جوان و مردمی در سطح بین‌المللی فعالیت میکند. همچنین مخاطبان این جشنواره به فیلم‌های برتر امتیاز خواهند داد و در نهایت چهار داور بازبینی فیلم‌های برگزیده را معرفی خواهند کرد که این برگزیدگان در اکران عمومی معرفی خواهند شد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها