۱۳۹۹ يکشنبه ۳۰ شهريور چاپ
قائم مقام بیمه دانا اعلام کرد

خدمت رسانی و مردمداری، اصل اول مدیریت

خدمت رسانی و مردمداری، اصل اول مدیریت

اقتصاد میهن: قائم مقام شرکت بیمه دانا، خدمت‌رسانی و مردمداری را از اصول اولیه مدیریت و گسترش آن را موجب مقبولیت در جامعه عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، حسین حسینی در مراسم تجلیل از خدمات بازنشستگان بسیجی بیمه دانا، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های چندین ساله آنها گفت: بسیج واژه مقدسی است که شایسته است همه فارغ از جایگاه و پست سازمانی در حفظ ارزش‌های این نهاد انقلابی کوشا باشیم.

 وی با اشاره به اینکه بیمه دانا متعلق به همه است، افزود: همه کارکنان شرکت اعم از بسیجی و غیر بسیجی باید با تقویت احساس مسئولیت و دوراندیشی، نسبت به حفظ شرافت انسانی و معرفت آرمانی بسیج پایبند باشند و بکوشند بهترین نوع خدمت‌رسانی را به مردم ارائه دهند.  قائم مقام بیمه دانا، تقویت احساس مسئولیت را در شرایط کنونی به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای ارائه خدمت به بیمه‌گذاران عنوان و ابراز امیدواری کرد که در سایه افزایش همکاری، تعامل و تقویت مناسبات اجتماعی، روند رو به رشد شرکت بیش از پیش تداوم یابد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها