۱۳۹۹ يکشنبه ۳۰ شهريور چاپ

اعطای معافیت مالیاتی 20 ساله به شرکت‌های دانش‌بنیان در مناطق آزاد

اعطای معافیت مالیاتی 20 ساله به شرکت‌های دانش‌بنیان در مناطق آزاد

اقتصاد میهن: عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس با بیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان در پیشرفت علمی نقش مهمی دارند، گفت: مجلس در مقررات مالیاتی برای دانش‌بنیان‌ها تسهیلاتی در نظر گرفته است به طوری که آن‌ها از معافیت مالیاتی ۲۰ ساله در مناطق آزاد کشور برخوردارند.

محمد مهدی زاهدی ، با بیان اینکه مجلس تمام تلاش خود را برای حمایت از جریان نخبگی و خلاقانه کشور می‌کند، گفت: در حوزه وضع اقتصادی و بهبود معیشت به طور کلی مجلس شورای اسلامی از اراده قوی برخوردار است. در این میان موضوع جهش تولید یک مقوله اساسی است که در زیر شاخه‌های آن شرکت‌های دانش بنیان و رویداد‌های استارت آپی در اولویت حمایت مجلس قرار دارد.

تسهیلات و تخفیفات برای شرکت‌های دانش بنیان

وی افزود: از آنجایی که شرکت‌های فناور و استارت آپ‌ها نقش محوری در پیشرفت علمی کشور دارد مجلس در چند سال گذشته سعی کرده کمک‌های خوبی را به صندوق نوآوری و شکوفایی داشته باشد به طوری که در مقررات مالیاتی برای این شرکت‌ها تسهیلات وتخفیفاتی قائل شده است.

معافیت ۲۰ ساله شرکت‌های دانش‌بنیان در مناطق آزاد کشور

زاهدی تصریح کرد: یکی از کار‌های خوبی که مجلس برای شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت آپ‌ها در نظر گرفته معافیت مالیاتی ۲۰ ساله آن‌ها در مناطق آزاد کشور است. وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی تمام تلاش خود را می‌کند تا از جریان نخبگی و خلاقانه کشور در قالب شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت آپ‌ها حمایت کند. چرا که ایران باید به خودکفایی در عرصه‌های مختلف علم و فناوری برسد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک تجارت بانک صادرات ایران بانک سینا فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها