۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۹ شهريور چاپ

شرکت تعاونی مصرف کارکنان ذوب‌آهن اصفهان ، تعاونی برتر ملی

شرکت تعاونی مصرف کارکنان ذوب‌آهن اصفهان ، تعاونی برتر ملی

اقتصاد میهن: شرکت تعاونی مصرف کارکنان ذوب‌آهن اصفهان از بین ۳۷۰۰۰ تعاونی کشور، موفق به کسب رتبه اول تعاونی برتر ملی در تامین نیاز مصرف کنندگان شد .

در آیین ویژه تقدیر از تعاونی‌های برتر ملی که به مناسبت هفته تعاون برگزار شد ، لوح و تندیس ویژه تعاونی برتر ملی از سوی اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به امین قنبری مدیرعامل شرکت تعاونی مصرف کارکنان شرکت اهداء شد .

امین قنبری مدیرعامل این تعاونی در خصوص دلایل کسب موفقیت مذکور گفت : ۵۱ سال خدمت‌رسانی صادقانه به خانواده بزرگ ذوب‌آهن و سایر مردم استان اصفهان، اشتغال‌زایی و بسترسازی برای بهره‌گیری از سرمایه‌های اجتماعی، توزیع همگانی، گستردگی فعالیت و بهره‌مندی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای ، توانمند سازی نیروهای کارآفرین ، تجمیع منابع برای بهره‌گیری در تولید ، هدایت، نظارت و حمایت قانونمند از مشارکت عمومی در فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی ، همکاری مستمر با مراکز خیریه، بهزیستی و توانبخشی و حضور و ایفای نقش فعال در مسئولیت‌های اجتماعی ، از دلایل انتخاب تعاونی مصرف کارکنان ذوب‌آهن اصفهان جهت کسب رتبه اول تعاونی برتر ملی در تامین نیاز مصرف کنندگان می‌باشد .

شایان ذکر است در این مراسم ۳۸۳طرح تعاونی در کشور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح و از تعاونی‌های برتر ملی تقدیر گردید. این طرح ها با مشارکت ۳۳هزار و ۷۱۵ عضو و سرمایه گذاری بالغ بر ۳هزار و پنج میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای ۲۶هزار و ۶۹۱ نفر افتتاح و به بهره برداری می رسد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها