۱۳۹۹ سه شنبه ۱۸ شهريور چاپ

محسن کیایی از رقابت با بهروز وثوقی کنار کشید

محسن کیایی از رقابت با بهروز وثوقی کنار کشید

اقتصاد میهن: محسن کیایی، بازیگر "هم‌گناه" که در نظرسنجی سینماتیکت از رقیبش بهروز وثوقی بیش‌تر رأی آورده بود، از ادامه‌ی نظرسنجی انصراف داد!

سایت سینمایی سینما تیکت مسابقه ای به راه انداخته است درباره محبوبترین_بازیگر_مرد_سینمای_ایران. این مسابقه وارد مرحله دوم خود شده و قرار گرفتن محسن کیایی در رقابت با بهروز وثوقی قابل توجه شده است. کیایی با انتشار پستی از این مسابقه کناره گیری کرد.

کیایی نوشت: با تشکر از سینما تیکت و با احترام به همه دوستانی که در نظرسنجی محبوب ترین بازیگر سینما به من رأی داده اند، قرار گرفتن عکس من در این نظرسنجی در کنار اسطوره سینمای ایران بزرگترین افتخار زندگی من بود،من کاملاً به این مسئله واقفم که رأی داده شده در فضای مجازی ناشی از هیجاناتیست که به واسطه کارهای اخیر من به خصوص سریال همگناه شکل گرفته است،محبوبیت و حضور من در مقابل محبوبترین بازیگر سینمای ایران بهروز وثوقی قطعا قابل قیاس نیست، من عاشق بهروز سینمای ایرانم و معتقدم جایگاه ویژه و محبوبیت او در بین تمام مردم ایران برای هیچ بازیگری قابل دسترسی نیست ،پس با احترام به همه از این نظرسنجی کنار می کشم.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها