۱۳۹۹ يکشنبه ۱۶ شهريور چاپ

شایعه یا واقعیت؛ تغییر جنسیت محمدرضا فروتن بازیگر سینما!

شایعه یا واقعیت؛ تغییر جنسیت محمدرضا فروتن بازیگر سینما!

اقتصاد میهن: محمدرضا فروتن، بازیگر سینما با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود شایعه تغییر جنسیت خود را تکذیب کرد.

در حالی که از شب گذشته شایعه پررنگ تغییر جنسیت محمدرضا فروتن بازیگر تحسین‌شده سینمای ایران پس از چند سال تلاش برای کنار آمدن با این موضوع و اینکه سرانجام در یکی دو ماه گذشته تصمیم خود را عملی کرده است در صفحات مجازی پخش شده است محمدرضا فروتن این موضوع را تکذیب کرده است. وی در صفحه اینستاگرامی خود گفته: خبری که شب گذشته در مورد من در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها منتشر شده است دروغ و دور از حقیقت است. ضمن احترام به تمامی تفاوت‌های جنسیتی، خبر منتشر شده را به تمامی تکذیب می‌کنم.

واکنش خبرنگاری که خبر تغییر جنسیت محمدرضا فروتن را منتشر کرد

علی احمدنیا خبرنگاری که دیشب خبر تغییر جنسیت محمدرضا فروتن را منتشر کرده بود به تکذیبه محمرضا فروتن واکنش نشان داد و نوشت:" البته که شکایت ایشان از بنده نیز حق ایشان است و بنده نیز استقبال می کنم. اما به مصلحت نیست انگار جار زدن یک اتفاق درست! و می دانم چه فشاری بر روی فروتن بود دیشب."

شایعه تغییر جنسیت محمدرضا فروتن از کجا آغاز شد؟

شب گذشته اخبار تایید نشده‌ای به نقل از یک فعال رسانه‌ای منتشر شد که طی آن ادعا شده محمدرضا فروتن بازیگر ۵۱ ساله سینما و تلویزیون تغییر جنسیت داده است. بر اساس آنچه در شبکه‌های اجتماعی اعلام شده تغییر جنسیت این بازیگر دو ماه قبل انجام شده است.

وکیل محمدرضا فروتن: تغییر جنسیت، دروغ است

شاهین فلاح فردی که خود را وکیل رسمی محمدرضا فروتن معرفی کرده، شایعات درمورد تغییر جنسیت محمدرضا فروتن را تکذیب کرد. فلاح در صفحه‌ی اینستاگرام خود اعلام کرد که او در این رابطه با محمدرضا فروتن تماس گرفته و ادعای مزبور به هیچ عنوان صحت ندارد. وکیل فروتن همچنان خواستار جلوگیری از پخش بیشتر این شایعه شد.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها