۱۳۹۹ سه شنبه ۴ شهريور چاپ

سیر تا پیاز آزارهای سریالی به دختران دانشجوی تهران

سیر تا پیاز آزارهای سریالی به دختران دانشجوی تهران

اقتصاد میهن: ک . الف نام کسی است که این روزها در فضای مجازی بعنوان متجاوز سریالی بر سر زبان ها افتاده است.ماجرای تجاوز های سریالی کیوان الف به حدی در فضای مجازی نشر یافته که کلمه #تجاوز به ترند توئیتر تبدیل شده است.

ک . الف نام پسر دهه هفتادی است که گویا دانش‌آموخته رشته باستان شناسی دانشگاه تهران بوده و اطراف میدان انقلاب، کتابفروشی داشت و بر اساس ادعاها با ارتباط و اغفال شماری از دانشجویان دختر پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران در سال های اخیر، به تعداد قابل توجهی از دانشجویان این مجموعه، تجاوز کرده است.داستان تجاوز سریالی و ادعایی ک . الف به شماری از دانشجویان دختر دانشگاه تهران در سال های اخیر، از چند روز پیش بازتاب های گسترده ای در رسانه های فارسی زبان و شبکه های اجتماعی ایرانیان داشته است.

ماجرای تجاوز های ک . الف

اکنون در توییتر، هزاران توییت توسط قربانیان و حامیان قربانیان تجاوز ک . الف به دانشجویان دختر پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران به راه افتاده که گویا مسئولان دانشگاه تهران نیز قول پیگیری و بررسی اتفاقات صورت گرفته و انتقال موضوع به قوه قضاییه را داده اند. داستان تجاوز سریالی به دختران و زنان، اکنون به قلب پایتخت و دانشجوان دانشگاه تهران رسیده و به نظر می رسد که باید از جنبه های مختلفی مورد واکاوی قرار بگیرد.داستان، آشنا و تکراری است. پسری با چرب زبانی، راه اندازی کانال در تلگرام و اینستاگرام و رایزنی با دختران مختلف و برگزاری تورهای گردشگری و ایرانگردی، دختران دانشجو را اغفال کرده و آنها را برای نوشیدنی الکلی، به خانه اش دعوت میکرده و پس از مست کردن آن ها و بیهوش شدن قربانی، به آن ها تجاوز می کرد.

در تصاویری که قربانیان از چت های ک . الف با آن ها در تلگرام و اینستاگرام به اشتراک گذاشته اند، نوع مهندسی اجتماعی ک . الف  در جذب نظر دختران قربانی به نمایش گذاشته شده است. برخی از قربانیان ک . الف با انتشار تصاویر چت های مشترک با او و توییت هایی گفته اند که او آن ها را اغفال می کرد و پس از مدتی که به هوش می آمدند، متوجه می شدند که کار از کار گذشته و برهنه روی تخت هستند. البته برخی از قربانیان نیز به دلیل جثه کوتاه ک . الف ، توانسته اند از شکارگاه او فرار کنند.

افشاگری تجاوز ک . الف

یکی از قربانیان تجاوز ک . الف در توییترش نوشته است که کاش فقط به من تجاوز کرده بود! او اکنون به خیلی از دانشجویان دختر تجاوز کرده و مشابه سناریو من برای آن ها رخ داده است.ک . الف بر اساس روایت هایی که دختران دانشجوی دانشگاه تهران به اشتراک گذاشته اند، تا کنون به ده ها دختر تجاوز کرده است.هشتگ نام این متهم در توییتر ترند و امیدواریم مسئولان قضا برای شناسایی و دستگیری این فرد متجاوز اقدام کنند. سفرهای تفریحی و علمی و گردشگری در تهران تا جزیره قشم و کیش، ابزاری برای کیوان امام وردی بود تا قربانیان را شناسایی و آن ها را به دام بیاندازد.

واکنش ها به تجاوزهای ک. الف

درباره تجاوز سریالی  ک . الف و اغفال دختران توسط این پسر تهرانی، نظرات و دیدگاه ها بسیار است. بعضی معتقدند که دختران با اطلاع خودشان به خانه وی رفتند اما اغفال شدند. بعضی ها هم می گویند که او کاملا دختران را اغفال کرده و آنها را پس از بیهوشی، مورد تجاوز قرار داده است.تجاوز سریال ک . الف به ده ها دانشجوی دختر دانشگاه تهران، حرف و حدیث ها درباره ماده ۲۲۴ قانون مجازات اسلامی که درباره تعریف تجاوز جنسی است را افزایش داده است. تجاوز جنسی در فقه و قوانین کیفری ایران، با تشدید مجازات همراه است.

بازداشت ک . الف

حسین رحیمی" در تشریح جزئیات این خبر، بیان داشت: متهمی که در روزهای گذشته شکایات زیادی علیه او از جانب قربانیانش در فضای مجازی مطرح شده بود توسط پلیس امنیت عمومی پایتخت دستگیر شد.وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی تهران با رصد فضای مجازی با شکایت های متعددی روبرو شدند که نشان می داد فردی به نام "ک.الف" با فریب دختران دانشجو و کشاندن آنها به خانه خود اقدام به آزار و اذیت آنان کرده است.

دستگیری مرد تجاوزگر به دانشجویان تهرانی

رئیس پلیس پایتخت گفت: با توجه به حجم شکایت ها و جریحه دار شدن احساسات عمومی جامعه تحقیقات گسترده ای در این زمینه آغاز و در نهایت متهم دستگیر شد.سردار رحیمی با اشاره به اینکه متهم در بازداشت پلیس به سر می برد، بیان داشت: تمام شاکیان با اطمینان از محفوظ ماندن هویتشان در نزد پلیس می توانند برای طرح شکایت به پلیس امنیت عمومی واقع در انتهای خیابان مطهری، خیابان سروش مراجعه کنند.

 

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها