۱۳۹۹ چهارشنبه ۵ شهريور چاپ
گروه مالی سامان برگزار می کند

چالش «دومجازی سامان» با 45 میلیون تومان جایزه نقدی

چالش «دومجازی سامان» با 45 میلیون تومان جایزه نقدی

اقتصاد میهن: گروه مالی سامان با هدف ترویج ورزش همگانی و با تاکید بر فاصله‌گذاری اجتماعی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بزرگ‌ترین چالش دو مجازی را برگزار می‌کند.

زمان‌های مهم: تمرینات آماده‌سازی این چالش به صورت رسمی از سوم شهریور آغاز می‌شود و بازه زمانی ثبت رکورد ۲۴ تا ۳۱شهریور خواهد بود.
ثبت‌نام: افراد علاقه‌مند برای ثبت‌نام رایگان در چالش باید وارد سایت www.tehrunclub.com شوند و اطلاعات لازم را تکمیل کرده و سپس در اپلیکیشن استراوا (strava)که ملاک ثبت رکورد در این چالش است وارد صفحه رسمی چالش دو مجازی سامان شوند.
رکوردهای لازم:
چالش در دو سطح ۱۰ و ۲۱ کیلومتر برگزار می‌شود و هر فرد فقط مجاز به شرکت در یکی از سطوح ثبت رکورد است. رکوردگیری فقط در یک دور دویدن قابل ثبت و پذیرش است و مجموع رکوردها تا رکورد هدف مورد محاسبه قرار نمی‌گیرد.
جوایز: در این چالش ۴۵میلیون تومان جایزه به ۵۶ آقا و ۵۶ خانم که در دو رکورد ۱۰ و ۲۱ بهترین رکورد را ثبت کرده باشند یا تمام‌کننده باشند، تقدیم خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه شرکت در این‌ چالش به سایت کلاب تهران مراجعه کنید.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک تجارت بانک صادرات ایران بانک سینا فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها