۱۳۹۹ جمعه ۳۱ مرداد چاپ

افزایش سقف یارانه نقدی به 120 هزار تومان +جزئیات

افزایش سقف یارانه نقدی به 120 هزار تومان +جزئیات

اقتصاد میهن: نمایندگان مجلس در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار افزایش میزان یارانه نقدی با توجه به تورم و کاهش ارزش پول ملی شدند.

درحالی که قبلا گفته می شد یارانه نقدی به بیش از 120هزار تومان افزایش پیدا خواهد کرد امروز  9 نماینده مجلس به روحانی هشدار دادند که این یارانه هرچه زودتر باید به حساب مردم ریخته شود.یارانه نقدی فعلی به ازای هرنفر 45 تومان است که به 120هزارتومان به ازای هرنفر افزایش پیدا خواهدکرد.علیرضا نظری، علی آذری، پرویز اوسطی، شهباز حسن‌پور بیگلری، سیدجواد حسینی‌کیا، محمدرضا صباغیان بافقی، علی علیزاده، رسول فرخی، و سیدمحمد مولوی به رئیس‌جمهور لزوم افزایش میزان یارانه نقدی با توجه به نرخ تورم و کاهش ارزش پول ملی را متذکر شدند.

نماینده مردم تبریز در مجلس از طرح نمایندگان برای واریز یارانه نقدی معادل 40 لیتر بنزین به هر ایرانی خبر داد.احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، گفت: نمایندگان طرحی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در مجلس تدوین کردند که بر اساس آن یارانه نقدی معادل 40 لیتر بنزین ماهانه به حساب هر ایرانی باید واریز شود. به عبارت دیگر 120 هزار تومان پول به حساب هر ایرانی ریخته می شود .

وی افزود: این موضوع ارتباطی با سهمیه 60 لیتر بنزین ماهانه خودرو ندارد و به حساب هر ایرانی اعم از کسانی که خودرو دارند و یا ندارند باید واریز شود.نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طبق این طرح قیمت بنزین یارانه نقدی معادل این 40 لیتر بر اساس فوب خلیج فارس است و شناور خواهد بود و هر وقت قیمت بنزین بالاتر رفت باید یارانه آن نیز افزایش یابد نه این که یک یارانه ثابت واریز شود.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها